Tema: Re: Antraeilininkas ?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-04-30 10:35:11
On 2015-04-30 10:20, Deivis wrote:
> bet tu grįžti prie idėjos, kad privaloma važiuoti maksimaliu leistinu
> greičiu.


O kur as rasiau, kad PRIVALOMA??????

Tik realybeje dauguma autostradoje vaziuoja max leistinu greiciu. Ypac USA.




  O čia tik p*$t ir akibrokštas - nėra maksimalaus!


Ir kur cia akibrokstas? Jei ka, maksimalus yra visur. Tik kai kur ta 
greiti nustato auto gamintojai, o ne ket. Ir jei ne briuselio kopustu 
ribojimai, visai puikiai atodytu pro tavo sona vokietijoje praeinantis 
truck'as su kokiais 250km/h.


>
> Jei ką, tai DE virš 130kmh įvykus avarijai draudimas nebegalioja. Pats
> sprendi.

Nuo to niekam saugiau nepasidaro. Man daug saugiau vaziuoti, kai visi 
vazuoja apie 130km/h, o ne kazkas 90, kazkas 130, o kazkas 250. `Ir visa 
tai pilname autobane.
Audrius K.
P.S. Vazineju ir DE, ir USA.


>
> Audrius K. used his keyboard to write :
>> On 2015-04-30 08:34, Glebas wrote:
>>>
>>
>>>
>>> Pvz dėl transporto priemonės svorio ir gabaritų
>>> Ar tikrai manai, kad su pilnai pakrauta fūra ar pilnu autobusu
>>> Vokietijos autobane būtų visai ok važiuoti kad ir 220km/h?
>>
>> O tu manai, kad yra labai saugu neriboti greicio autobanuose? Cia auto
>> gamintoju lobistu pasiekimas, su saugumu neturi nieko bendra. Bet jei
>> jau leidziama auto iki 3,5t vaziuoti tokiu greiciu, tai kodel
>> draudziama auto, kuri sveria 3,6t? Ir kodel autobusui butu nesaugu
>> vaziuoti pvz 140km/h autobanu? Ir is viso, kai vienoms leidziama tik
>> 100, kitoms neribojama, tarp skirtingu auto klasiu susidaro dideli
>> greicio skirtumai, ir tai savaime tampa pavojinga: pabandyk
>> vaziuodamas 250 isirikiuoti i pirma juosta tarp furu (juk greicio
>> skirtumas 160km/h). Tuo tarpu kai visas srautas juda pvz 130 km/h,
>> niekam nereikia landzioti tarp eiliu, niekam nereikia lenktyniauti.
>> VISI vaziuoja saugiau...
>>
>>
>>
>>>
>>>> Jei taip atrodo Eu funkcionieriams, kodel tai turetu galioti likusiam
>>>> pasauliui????  Ir kodel riboti truck'o ilgi, tuo panaikinant
>>>> issikisusi kapota priekyje ir sukeliant didziuli pavoju vairuotojui
>>>> avarijos metu...
>>>
>>> Kodėl manai, kad kažkas, kas leidžiama US turėtų būti leidžiama Eu?
>>> Ilgis ribojamas ne dėl tik funkcionierių kaprizų. Paprastai tam būna
>>> priežastys.
>>> pvz kad ir dėl manevringumo sumažėjimo ilgėjant transporto priemonei.
>>
>> Bet yra marsrutai, kur gali pravaziuoti ilgesnes. Ypac, kai jos
>> vaziuoja tam tikru pastoviu marsrutu: veza zaliavas is karjero,
>> vazineja tarp dvieju logistikos baziu greitkeliu ir pan. Be to,
>> naudojant riboto ilgio truck'us, nukencia aerodinamika - juk padarius
>> aptakia nukentes krovinio kiekis...
>>
>>
>>>
>>>> Daznas amerikonas truck'o vairuotojas neses i  truck'a be atsikisusio
>>>> priekyje kapoto - juk tai daug daug pavojingiau...
>>>
>>> Taip, pavojingiau.
>>> Bet toks klausimas kilo - o kodėl autobusai ten be nosių (miesto,
>>> tarpmiestiniai konkrečiai kiek matau per TV)?
>>
>> Speju, kad bet kuriuo atveju ivykus autobuso avarijai bus nukentejusiu
>> - juk ten sedi keliasdesimt zmoniu... Nebeesminis tampa vairuotojo
>> saugojimas. Tuo tarpu truck'e sedi vienas du zmones. Ivykus avarijai
>> jie arba zus (ar bus sunkiai suzeisti), arba ne. Cia jau priekinis
>> kapotas is esmes mazina nukentejusiu skaiciu.
>>
>>
>>>
>>>> Jei ka, tai zinok ten ir autotraukiniu ilgis leidziamas kitoks, ir 2
>>>> ar daugiau puspriekabiu galima tempti, ir su eilinemis megejo teisemis
>>>> (ju) galima 5-6 tonu auto vairuoti. Ir dar daug daug kas kitaip....
>>>> Ir, zinok, jie visai nesupranta, kas cia per skirstymas iki 3,5t ir
>>>> virs 3,5 t.... Kas cia per 3,5t?????? Kodel 3,5t ????? Kodel ne 2t ar
>>>> ne 5t ??
>>>
>>> Puiku, dabar žinosiu :)
>>> O kodėl konkrečiai 3,5 tonos negaliu atsakyti. Matyt buvo kažkoks
>>> sutarimas dėl svorių.
>>
>> Ir, kas idomiausia, jis buvo labai seniai. O realijos tai keiciasi.
>> Pvz savaeigiai kemperiai. Nei vienas normaliai i 3,5 t netelpa. O c
>> kategorijos juk nelaikysi vien del atostogu pasivazinejimo. Be to,
>> pasidarys komplikuoti keliu mokesciai - kiekvienoje valstybeje
>> pasirasinesi sutartis. O praktiskai visi vaziuoja perkrauti.
>> Neskaitant to, kad viskas juose iki beproto islengvinta...  Jei b
>> kategorija galiotu nedideliu gabaritu auto - dar suprasciau. Bet
>> kemperiai buna autobuso dydzio - o sveria 3,5t :-)  Lengvoji :-)) Ar
>> tai normalu? Manevruoti patirties reikia kaip autobusui, o bali
>> vairuoti su b kategorija... O jei bus sunkesnis, viskas, reikia c.
>> Nors niekas realiai nepasikeicia...
>>
>>
>> Tas pats su priekaba. Sunkia priekaba daug lengiau traukti su sunkia
>> auto. Pvz su 3t sverianciu dzipu tempti 1,5 t priekaba juoku darbas -
>> bet reikia BE kategorijos. Tuo tarpu su auto, kurios bendroji mase 2t
>> su B kategorija galima tempti priekaba, sveriancia 1,499t.  Jei
>> tempencioji auto nepakrauta, tokiu atveju priekaba tempti gali buti
>> daug vargo, ir reikia patirties. Bet uztenka B kategorijos :-))  Kas
>> cia - protingos taisykles, ar briuselio kopustu sumastyti durni
>> ribojimai, kurie, be to, dar ir pakankamai pavojingi...  (B
>> kategorijai panaikino priekabos mases 750kg ribojima garantuotai del
>> kemperiu gamintoju apmokamu lobistu itakos. Aisku, tapo daug maziau
>> problemu tampyti kemperi, taciau pavojingumas isaugo. Reikejo is karto
>> visiems duoti BE , ir viskas. O ne palikti autotraukinio mases
>> ribojima 3,5t ir su islygomis 4,25t. Islygos atsirado todel, kad
>> dabartiniai kemperiai pasunkejo :-))  )
>> As pats tampau mazdaug 1,5t sverianti kemperi, ir puikiai zinau, kaip
>> skiriasi tempimas su auto, kuri sveria 2t ir kuri sveria 2,5t ar daugiau.
>>
>> Audrius K.
>