On 2015-04-30 10:20, Deivis wrote: > bet tu grįžti prie idėjos, kad privaloma važiuoti maksimaliu leistinu > greičiu. O kur as rasiau, kad PRIVALOMA?????? Tik realybeje dauguma autostradoje vaziuoja max leistinu greiciu. Ypac USA. O čia tik p*$t ir akibrokštas - nėra maksimalaus! Ir kur cia akibrokstas? Jei ka, maksimalus yra visur. Tik kai kur ta greiti nustato auto gamintojai, o ne ket. Ir jei ne briuselio kopustu ribojimai, visai puikiai atodytu pro tavo sona vokietijoje praeinantis truck'as su kokiais 250km/h. > > Jei ką, tai DE virš 130kmh įvykus avarijai draudimas nebegalioja. Pats > sprendi. Nuo to niekam saugiau nepasidaro. Man daug saugiau vaziuoti, kai visi vazuoja apie 130km/h, o ne kazkas 90, kazkas 130, o kazkas 250. `Ir visa tai pilname autobane. Audrius K. P.S. Vazineju ir DE, ir USA. > > Audrius K. used his keyboard to write : >> On 2015-04-30 08:34, Glebas wrote: >>> >> >>> >>> Pvz dėl transporto priemonės svorio ir gabaritų >>> Ar tikrai manai, kad su pilnai pakrauta fūra ar pilnu autobusu >>> Vokietijos autobane būtų visai ok važiuoti kad ir 220km/h? >> >> O tu manai, kad yra labai saugu neriboti greicio autobanuose? Cia auto >> gamintoju lobistu pasiekimas, su saugumu neturi nieko bendra. Bet jei >> jau leidziama auto iki 3,5t vaziuoti tokiu greiciu, tai kodel >> draudziama auto, kuri sveria 3,6t? Ir kodel autobusui butu nesaugu >> vaziuoti pvz 140km/h autobanu? Ir is viso, kai vienoms leidziama tik >> 100, kitoms neribojama, tarp skirtingu auto klasiu susidaro dideli >> greicio skirtumai, ir tai savaime tampa pavojinga: pabandyk >> vaziuodamas 250 isirikiuoti i pirma juosta tarp furu (juk greicio >> skirtumas 160km/h). Tuo tarpu kai visas srautas juda pvz 130 km/h, >> niekam nereikia landzioti tarp eiliu, niekam nereikia lenktyniauti. >> VISI vaziuoja saugiau... >> >> >> >>> >>>> Jei taip atrodo Eu funkcionieriams, kodel tai turetu galioti likusiam >>>> pasauliui???? Ir kodel riboti truck'o ilgi, tuo panaikinant >>>> issikisusi kapota priekyje ir sukeliant didziuli pavoju vairuotojui >>>> avarijos metu... >>> >>> Kodėl manai, kad kažkas, kas leidžiama US turėtų būti leidžiama Eu? >>> Ilgis ribojamas ne dėl tik funkcionierių kaprizų. Paprastai tam būna >>> priežastys. >>> pvz kad ir dėl manevringumo sumažėjimo ilgėjant transporto priemonei. >> >> Bet yra marsrutai, kur gali pravaziuoti ilgesnes. Ypac, kai jos >> vaziuoja tam tikru pastoviu marsrutu: veza zaliavas is karjero, >> vazineja tarp dvieju logistikos baziu greitkeliu ir pan. Be to, >> naudojant riboto ilgio truck'us, nukencia aerodinamika - juk padarius >> aptakia nukentes krovinio kiekis... >> >> >>> >>>> Daznas amerikonas truck'o vairuotojas neses i truck'a be atsikisusio >>>> priekyje kapoto - juk tai daug daug pavojingiau... >>> >>> Taip, pavojingiau. >>> Bet toks klausimas kilo - o kodėl autobusai ten be nosių (miesto, >>> tarpmiestiniai konkrečiai kiek matau per TV)? >> >> Speju, kad bet kuriuo atveju ivykus autobuso avarijai bus nukentejusiu >> - juk ten sedi keliasdesimt zmoniu... Nebeesminis tampa vairuotojo >> saugojimas. Tuo tarpu truck'e sedi vienas du zmones. Ivykus avarijai >> jie arba zus (ar bus sunkiai suzeisti), arba ne. Cia jau priekinis >> kapotas is esmes mazina nukentejusiu skaiciu. >> >> >>> >>>> Jei ka, tai zinok ten ir autotraukiniu ilgis leidziamas kitoks, ir 2 >>>> ar daugiau puspriekabiu galima tempti, ir su eilinemis megejo teisemis >>>> (ju) galima 5-6 tonu auto vairuoti. Ir dar daug daug kas kitaip.... >>>> Ir, zinok, jie visai nesupranta, kas cia per skirstymas iki 3,5t ir >>>> virs 3,5 t.... Kas cia per 3,5t?????? Kodel 3,5t ????? Kodel ne 2t ar >>>> ne 5t ?? >>> >>> Puiku, dabar žinosiu :) >>> O kodėl konkrečiai 3,5 tonos negaliu atsakyti. Matyt buvo kažkoks >>> sutarimas dėl svorių. >> >> Ir, kas idomiausia, jis buvo labai seniai. O realijos tai keiciasi. >> Pvz savaeigiai kemperiai. Nei vienas normaliai i 3,5 t netelpa. O c >> kategorijos juk nelaikysi vien del atostogu pasivazinejimo. Be to, >> pasidarys komplikuoti keliu mokesciai - kiekvienoje valstybeje >> pasirasinesi sutartis. O praktiskai visi vaziuoja perkrauti. >> Neskaitant to, kad viskas juose iki beproto islengvinta... Jei b >> kategorija galiotu nedideliu gabaritu auto - dar suprasciau. Bet >> kemperiai buna autobuso dydzio - o sveria 3,5t :-) Lengvoji :-)) Ar >> tai normalu? Manevruoti patirties reikia kaip autobusui, o bali >> vairuoti su b kategorija... O jei bus sunkesnis, viskas, reikia c. >> Nors niekas realiai nepasikeicia... >> >> >> Tas pats su priekaba. Sunkia priekaba daug lengiau traukti su sunkia >> auto. Pvz su 3t sverianciu dzipu tempti 1,5 t priekaba juoku darbas - >> bet reikia BE kategorijos. Tuo tarpu su auto, kurios bendroji mase 2t >> su B kategorija galima tempti priekaba, sveriancia 1,499t. Jei >> tempencioji auto nepakrauta, tokiu atveju priekaba tempti gali buti >> daug vargo, ir reikia patirties. Bet uztenka B kategorijos :-)) Kas >> cia - protingos taisykles, ar briuselio kopustu sumastyti durni >> ribojimai, kurie, be to, dar ir pakankamai pavojingi... (B >> kategorijai panaikino priekabos mases 750kg ribojima garantuotai del >> kemperiu gamintoju apmokamu lobistu itakos. Aisku, tapo daug maziau >> problemu tampyti kemperi, taciau pavojingumas isaugo. Reikejo is karto >> visiems duoti BE , ir viskas. O ne palikti autotraukinio mases >> ribojima 3,5t ir su islygomis 4,25t. Islygos atsirado todel, kad >> dabartiniai kemperiai pasunkejo :-)) ) >> As pats tampau mazdaug 1,5t sverianti kemperi, ir puikiai zinau, kaip >> skiriasi tempimas su auto, kuri sveria 2t ir kuri sveria 2,5t ar daugiau. >> >> Audrius K. >