Tai nebelaikys jei kurą baltarusišką pils (su daug sieros), jei variklis jau gerai pasidėvėjęs (tepalus valgo) nu ir pan. Jei tvarkingas auto, tai gali ir atlaikyt ;] Bet irgi abejoju. 2015.07.22 08:40, Dainiushas rašė: > blogiausia, kad naują įdėjus sekančių 200kkm greičiausiai neblaikys. > > On 7/22/2015 8:35 AM, spakainas wrote: >> Nežinau ar kam laiko daugiau nei ~200kkm. >> >> 2015.07.21 17:30, etikmat rašė: >>> kol pelenais neuzsikis >>> >>> "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message >>> news:molh9p$gdh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O tai koks jo resursas? Kiek regeneracijų ar kilogramų suodžių >>>> sudegint gali? >>>> >>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>> news:moleon$en8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Siūlau pasidomėt koks filtro resursas, o tada "patarimus" dalint :) >>>>> >>>>> 2015.07.21 15:23, Zhiniukas rašė: >>>>>> Škodai buvau radęs, kad regeneraciąj daro kas 700-1000 km arba kai >>>>>> 45 g >>>>>> suodžių prisirenka dpf filtre. Dar salyga - bake turi būti >1/4 kuro. >>>>>> Kada regeneruojasi pas mane, matau tik iš padidėjusių laisvų sūkių. >>>>>> Jokių dūmų ar didesnių kuro sanaudų niekad nemačiau. >>>>>> >>>>>> Jei varikliui pezda ir jis dūmija, tai dpf kemšasi, daržnai >>>>>> regeneruojasi, dūmona ir kuro sanaudos bei alyvos lygis didėja. >>>>>> Siūlyčiau priežastį šalint, o ne amputacijomis užsiiminėt. >>>> >>> >