jus meluojat, dyzeliai gi po milijona vaziuoja be remonto "Dainiushas" wrote in message news:monau9$vss$1@trimpas.omnitel.net... na tai po 200kkm tas tvarkingumas kaip ir pradeda eit pyzdon. turbos purkštukai siurbliai davikliai tepalo valgymai etc. On 7/22/2015 8:43 AM, spakainas wrote: > Tai nebelaikys jei kurą baltarusišką pils (su daug sieros), jei variklis > jau gerai pasidėvėjęs (tepalus valgo) nu ir pan. Jei tvarkingas auto, > tai gali ir atlaikyt ;] Bet irgi abejoju. > > 2015.07.22 08:40, Dainiushas rašė: >> blogiausia, kad naują įdėjus sekančių 200kkm greičiausiai neblaikys. >> >> On 7/22/2015 8:35 AM, spakainas wrote: >>> Nežinau ar kam laiko daugiau nei ~200kkm. >>> >>> 2015.07.21 17:30, etikmat rašė: >>>> kol pelenais neuzsikis >>>> >>>> "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message >>>> news:molh9p$gdh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> O tai koks jo resursas? Kiek regeneracijų ar kilogramų suodžių >>>>> sudegint gali? >>>>> >>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>>> news:moleon$en8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Siūlau pasidomėt koks filtro resursas, o tada "patarimus" dalint :) >>>>>> >>>>>> 2015.07.21 15:23, Zhiniukas rašė: >>>>>>> Škodai buvau radęs, kad regeneraciąj daro kas 700-1000 km arba kai >>>>>>> 45 g >>>>>>> suodžių prisirenka dpf filtre. Dar salyga - bake turi būti >1/4 >>>>>>> kuro. >>>>>>> Kada regeneruojasi pas mane, matau tik iš padidėjusių laisvų sūkių. >>>>>>> Jokių dūmų ar didesnių kuro sanaudų niekad nemačiau. >>>>>>> >>>>>>> Jei varikliui pezda ir jis dūmija, tai dpf kemšasi, daržnai >>>>>>> regeneruojasi, dūmona ir kuro sanaudos bei alyvos lygis didėja. >>>>>>> Siūlyčiau priežastį šalint, o ne amputacijomis užsiiminėt. >>>>> >>>> >>