Tema: Re: DPF filtaras
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-07-22 08:50:02
na tai po 200kkm tas tvarkingumas kaip ir pradeda eit pyzdon. turbos 
purkštukai siurbliai davikliai tepalo valgymai etc.

On 7/22/2015 8:43 AM, spakainas wrote:
> Tai nebelaikys jei kurą baltarusišką pils (su daug sieros), jei variklis
> jau gerai pasidėvėjęs (tepalus valgo) nu ir pan. Jei tvarkingas auto,
> tai gali ir atlaikyt ;] Bet irgi abejoju.
>
> 2015.07.22 08:40, Dainiushas rašė:
>> blogiausia, kad naują įdėjus sekančių 200kkm greičiausiai neblaikys.
>>
>> On 7/22/2015 8:35 AM, spakainas wrote:
>>> Nežinau ar kam laiko daugiau nei ~200kkm.
>>>
>>> 2015.07.21 17:30, etikmat rašė:
>>>> kol pelenais neuzsikis
>>>>
>>>> "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message
>>>> news:molh9p$gdh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> O tai koks jo resursas? Kiek regeneracijų ar kilogramų suodžių
>>>>> sudegint gali?
>>>>>
>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>>>>> news:moleon$en8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Siūlau pasidomėt koks filtro resursas, o tada "patarimus" dalint :)
>>>>>>
>>>>>> 2015.07.21 15:23, Zhiniukas rašė:
>>>>>>> Škodai buvau radęs, kad regeneraciąj daro kas 700-1000 km arba kai
>>>>>>> 45 g
>>>>>>> suodžių prisirenka dpf filtre. Dar salyga - bake turi būti >1/4
>>>>>>> kuro.
>>>>>>> Kada regeneruojasi pas mane, matau tik iš padidėjusių laisvų sūkių.
>>>>>>> Jokių dūmų ar didesnių kuro sanaudų niekad nemačiau.
>>>>>>>
>>>>>>> Jei varikliui pezda ir jis dūmija, tai dpf kemšasi, daržnai
>>>>>>> regeneruojasi, dūmona ir kuro sanaudos bei alyvos lygis didėja.
>>>>>>> Siūlyčiau priežastį šalint, o ne amputacijomis užsiiminėt.
>>>>>
>>>>
>>