Tema: Re: DPF filtaras
Autorius: Arnas
Data: 2015-07-23 12:39:21
taip yra Nm ribojantys mapai priklausomai nuo slegio exhauste. bet velgi pas 
auto po regeneracijos bus didesnis galingumas nei pas auto prie 
regeneracija, skonio reikalas aisku bet man tai nepatinka.

"Igaliotinis"  wrote in message news:mooo69$m7o$1@trimpas.omnitel.net...

nu cia visi kliedesiai gerai pavare, ypac apie ciaupus, tik pamirsho esmini
dalyka, kad kai backprezuris virshija leistina riba tai nei kuro kas pila
nei turba pucia. dar ivetinant tai, kad putima i isiurbima salygoja
geometrija, tai jau kai kurie gudresni turetu daguglint kur yra esme :D


"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mooncj$m1v$1@trimpas.omnitel.net...
> slegis siaip jau nera vektorius, tai skaliarinis dydis. t.y. jis krypties 
> neturi. tai ka cia zhaltoookai vadina 'atgaliniu' slegiu - bbz.
> yra tiesiog slegis ismetimo sistemoj. kuris svyruoja nuo...iki. tarkim 
> uzsikisus kazkam (pvz igrudus morka i dusle) tas slegis padideja kazkiek. 
> ir tai jau reiskia pizdets turbinai? asele nuo slegio sudyla?
> pvz uzmynus gazas-dugnas tas slegis irgi padideja, net isvis be dpf, gal 
> net labiau nei taupiojo dyzelisto - pensininko rezime su uzkistu dpf. 
> beje, dpf tikrai uzsikisa ne siaip nuo ridos. o nuo nusidevejusio variklio 
> ir to pasekoj padaugejus suodziu ismetime. parodyk man bent 200kkm 
> nulekusi kevala kuriam ciut daugiau pistelejus per gaza jis nemeta juodo 
> dumelio - as tada parodysiu, kad meta. praktiskai visi be jokiu isimciu. 
> va nuo to ir kisasi dpf.
> tie visi vasios pasakas pasakojantys bent jau operuoja kazkokiais 
> konkreciais skaiciais (slegio matavimais, gamintojo leistinais limitais ir 
> pan.) ar tiesiog isarde nuleidzia teiginuka is lempos, nes jiems taip 
> atrodo ? ;)
>
> On 2015.07.22 17:02, S54 wrote:
>> atgal, ne, bet slegis vamzdy skiriasi atsukus dusa ir atsukus
>