nu, tai kad netraukia, kura ryja ir pan. tai nieks neabejoja. bet dabar apie tai, kad slegis ismetime turba gadina. On 2015.07.22 21:42, Igaliotinis wrote: > nu cia visi kliedesiai gerai pavare, ypac apie ciaupus, tik pamirsho > esmini dalyka, kad kai backprezuris virshija leistina riba tai nei kuro > kas pila nei turba pucia. dar ivetinant tai, kad putima i isiurbima > salygoja geometrija, tai jau kai kurie gudresni turetu daguglint kur yra > esme :D > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mooncj$m1v$1@trimpas.omnitel.net... >> slegis siaip jau nera vektorius, tai skaliarinis dydis. t.y. jis >> krypties neturi. tai ka cia zhaltoookai vadina 'atgaliniu' slegiu - bbz. >> yra tiesiog slegis ismetimo sistemoj. kuris svyruoja nuo...iki. tarkim >> uzsikisus kazkam (pvz igrudus morka i dusle) tas slegis padideja >> kazkiek. ir tai jau reiskia pizdets turbinai? asele nuo slegio sudyla? >> pvz uzmynus gazas-dugnas tas slegis irgi padideja, net isvis be dpf, >> gal net labiau nei taupiojo dyzelisto - pensininko rezime su uzkistu >> dpf. beje, dpf tikrai uzsikisa ne siaip nuo ridos. o nuo nusidevejusio >> variklio ir to pasekoj padaugejus suodziu ismetime. parodyk man bent >> 200kkm nulekusi kevala kuriam ciut daugiau pistelejus per gaza jis >> nemeta juodo dumelio - as tada parodysiu, kad meta. praktiskai visi be >> jokiu isimciu. va nuo to ir kisasi dpf. >> tie visi vasios pasakas pasakojantys bent jau operuoja kazkokiais >> konkreciais skaiciais (slegio matavimais, gamintojo leistinais >> limitais ir pan.) ar tiesiog isarde nuleidzia teiginuka is lempos, nes >> jiems taip atrodo ? ;) >> >> On 2015.07.22 17:02, S54 wrote: >>> atgal, ne, bet slegis vamzdy skiriasi atsukus dusa ir atsukus >>