butent, velinamas ipurskimas (o tiksliau - daromas post injection), shildomas stumoklis ir viskas kas uzh jo - turbina katalyzas dpf. "Dainiushas" wrote in message news:moqg14$80i$1@trimpas.omnitel.net... kažodėl įsivaizduoju, kad papurškia į cilindrus išmetimo takte ir tiek žinių. IR nuvažiuoja tas kuras į DPF'ą On 7/23/2015 1:22 PM, spakainas wrote: > Bent jau tojotos d-cat atveju - stovi penktas purkštukas prieš filtrą, > ten papildomai kuro įpurškia. Bet ir į patį variklį riebina, kad > nepilnai sudegtų, t.y. baigtų degt išmetime. Kita vertus, ten viskas juk > "šalia". > > 2015.07.23 12:41, Arnas rašė: >> ir kaip priesh dpf sukeliama temperatura o turbinos karstoj daly ne? gal >> papasakosi? >> >> "Zhiniukas" wrote in message news:moqcm7$5vk$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Temperatūra sukeliama ne turboje, o prieš dpf stovinčiame >> katalizatoriuje. >> Turbai gali kenkti didesnis slėgis, nes ašinė apkrova padidėja. Bet IMHO >> bloga turba labiau kenkia dpf ilgaamžiškumui nei atvirkščiai. >> >> Vilniuj buvau radęs firmą, kurie gyrėsi, jog pilnai išplauna dpf su >> garantijom ir pralaidumų matavimu prieš ir po valymo. Kaina buvo gal 300 >> eur. >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:moq3uk$ll$1@trimpas.omnitel.net... >>> O kas sugeba normaliai PELENUS (ne suodžius) išplaut? Nes ten reikalų >>> kaip ministerijoj. Čia kur yzf davęs nuorodą vienų buvo, tai praktikoj >>> nixuja ten neišplauna normaliai - vienas su dcatu kelis kartus pas >>> juos plovė, rezultate išėmė nx tą filtrą ir važinėja laimingas. >>> Grįžtant prie temos apie tai, kad užsikimšęs filtras gadina turbinas - >>> tai gal visgi ne slėgis, bet temperatūra daugiau įtakos turi? >>> Regeneracijos metu gerai temperatūra sukyla, ir kai tai pradeda daryt >>> kiekvienu važiavimu, tai turbinos ilgaamžiškumui manau tikrai ne į >>> naudą gaunasi. >>> >>> 2015.07.23 09:32, Zhiniukas rašė: >>>> Ir dar niuansiukas - nesusipisa, o tik užsikemša. Išplovus iš jo >>>> pelenus >>>> vėl veikia. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:moou09$nlk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tik niuansiukas, kad filtras susipisa ne nuo suodžių o nuo pelenų >>>>> >>>>> >>>>> On 2015.07.22 21:28, CodeC wrote: >>>>>> slegis siaip jau nera vektorius, tai skaliarinis dydis. t.y. jis >>>>>> krypties neturi. tai ka cia zhaltoookai vadina 'atgaliniu' slegiu - >>>>>> bbz. >>>>>> yra tiesiog slegis ismetimo sistemoj. kuris svyruoja nuo...iki. >>>>>> tarkim >>>>>> uzsikisus kazkam (pvz igrudus morka i dusle) tas slegis padideja >>>>>> kazkiek. ir tai jau reiskia pizdets turbinai? asele nuo slegio >>>>>> sudyla? >>>>>> pvz uzmynus gazas-dugnas tas slegis irgi padideja, net isvis be >>>>>> dpf, gal >>>>>> net labiau nei taupiojo dyzelisto - pensininko rezime su uzkistu dpf. >>>>>> beje, dpf tikrai uzsikisa ne siaip nuo ridos. o nuo nusidevejusio >>>>>> variklio ir to pasekoj padaugejus suodziu ismetime. parodyk man bent >>>>>> 200kkm nulekusi kevala kuriam ciut daugiau pistelejus per gaza jis >>>>>> nemeta juodo dumelio - as tada parodysiu, kad meta. praktiskai >>>>>> visi be >>>>>> jokiu isimciu. va nuo to ir kisasi dpf. >>>>>> tie visi vasios pasakas pasakojantys bent jau operuoja kazkokiais >>>>>> konkreciais skaiciais (slegio matavimais, gamintojo leistinais >>>>>> limitais >>>>>> ir pan.) ar tiesiog isarde nuleidzia teiginuka is lempos, nes jiems >>>>>> taip >>>>>> atrodo ? ;) >>>>>> >>>>>> On 2015.07.22 17:02, S54 wrote: >>>>>>> atgal, ne, bet slegis vamzdy skiriasi atsukus dusa ir atsukus >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>