Tema: Re: DPF filtaras
Autorius: andrius76
Data: 2015-07-24 13:14:54
Man taip ir nutikdavo, kadangi pagrinde vazineju mieste nedideliais 
atstumais. O zafyroj jokia lempute ar kazkas neisiziebdavo, kad parodytu, 
kad vyksta dpf filtro regeneracija. Pastebedavau tik, kai boto kompas imdavo 
rodyti padidejusias momentines kuro sanaudas (vietoj 0,8-0,9 l/h ant laisvu 
apsuku iki 5,0l/h, to ir nesimate, kol nebuvo aktyvuotas borto kompas) ir 
uzgesinus tuo momentu varikli caksedavo ausdama ismetimo sistema, na ir 
jausdavosi lauke toks specifinis kvapas, kartais priklausomai nuo oro 
vykstan regeneracijai mesdavo kazkiek baltu dumu (garu). Tokiu rezimu 
vazinejant kelis kart buvo atskiestas tepalas geru litru dyzelino (gerokai 
vis max). Uzknisdavo, kai atvaziavus pvz. i darba budavo pradejus vykti 
regeneracija, tai reikedavo sukti papildomai ratus, kol ji pasibaigs. Miesto 
rezimu vazinejant man regenercija vykdavo kas 300-500km. Del to ir 
nusprendziau pasalinti ir isprogramuoti ta dpf filtra. Sulig dpf pasalinimu 
baigesi sitos problemos (tepalo sikiedimas dyzelinu). Duslintuvo garsas 
praktiskai nepasikeite (viduje vaziuojant jokio skirtumo, lauke priejus prie 
uzvestos masinos galo, isiklausius gal truputi ir jauciamas sioks toks 
sniokstimas, bet nezinant-nesuprasi)

 Kuras įpurškiamas išmetimo takto metu ir nesudegęs patenka į katalizatorių,
> esantį už turbos prieš pat dpf. Ten dėl didelio angliavandenių pertekliaus 
> katalyzas užkaista ir sušildo dpf, kur viskas gražiai išdega.
> Jei tuo metu gesinamas variklis, dalis kuro, esanti cilindruose subėga į 
> alyvą ir ją praskiedžia.
>
> "