Man taip ir nutikdavo, kadangi pagrinde vazineju mieste nedideliais atstumais. O zafyroj jokia lempute ar kazkas neisiziebdavo, kad parodytu, kad vyksta dpf filtro regeneracija. Pastebedavau tik, kai boto kompas imdavo rodyti padidejusias momentines kuro sanaudas (vietoj 0,8-0,9 l/h ant laisvu apsuku iki 5,0l/h, to ir nesimate, kol nebuvo aktyvuotas borto kompas) ir uzgesinus tuo momentu varikli caksedavo ausdama ismetimo sistema, na ir jausdavosi lauke toks specifinis kvapas, kartais priklausomai nuo oro vykstan regeneracijai mesdavo kazkiek baltu dumu (garu). Tokiu rezimu vazinejant kelis kart buvo atskiestas tepalas geru litru dyzelino (gerokai vis max). Uzknisdavo, kai atvaziavus pvz. i darba budavo pradejus vykti regeneracija, tai reikedavo sukti papildomai ratus, kol ji pasibaigs. Miesto rezimu vazinejant man regenercija vykdavo kas 300-500km. Del to ir nusprendziau pasalinti ir isprogramuoti ta dpf filtra. Sulig dpf pasalinimu baigesi sitos problemos (tepalo sikiedimas dyzelinu). Duslintuvo garsas praktiskai nepasikeite (viduje vaziuojant jokio skirtumo, lauke priejus prie uzvestos masinos galo, isiklausius gal truputi ir jauciamas sioks toks sniokstimas, bet nezinant-nesuprasi) Kuras įpurškiamas išmetimo takto metu ir nesudegęs patenka į katalizatorių, > esantį už turbos prieš pat dpf. Ten dėl didelio angliavandenių pertekliaus > katalyzas užkaista ir sušildo dpf, kur viskas gražiai išdega. > Jei tuo metu gesinamas variklis, dalis kuro, esanti cilindruose subėga į > alyvą ir ją praskiedžia. > > "