Slėgių skirtumas visada yra. Kitaip variklis nedirbs. Išmetime prieš turbą daugiau, po jos mažiau. Bet bendras statinis slėgis turbos išmetimo dalyje padidėja, kas gali įtakot turbos ašinę apkrovą. Daugiau bėdų nuo padidėjusio slėgio už turbos aš nesugalvoju. "Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:14ebb0ebb3b.6716332073844014815@news.omnitel.net... > On Thu, 23 Jul 2015 12:38:14 +0300, "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> > wrote: >>Turbai gali kenkti didesnis slėgis, nes ašinė apkrova padidėja. Bet IMHO >>bloga turba labiau kenkia dpf ilgaamžiškumui nei atvirkščiai. > > Gal atvirkščiai, slėgis sumažėja? Nes kitaip turba suktųsi į kitą pusę? :) > > -- > kthxbai.