Kuras įpurškiamas išmetimo takto metu ir nesudegęs patenka į katalizatorių, esantį už turbos prieš pat dpf. Ten dėl didelio angliavandenių pertekliaus katalyzas užkaista ir sušildo dpf, kur viskas gražiai išdega. Jei tuo metu gesinamas variklis, dalis kuro, esanti cilindruose subėga į alyvą ir ją praskiedžia. "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:moqct0$64o$1@trimpas.omnitel.net... > ir kaip priesh dpf sukeliama temperatura o turbinos karstoj daly ne? gal > papasakosi? > > "Zhiniukas" wrote in message news:moqcm7$5vk$1@trimpas.omnitel.net... > > Temperatūra sukeliama ne turboje, o prieš dpf stovinčiame katalizatoriuje. > Turbai gali kenkti didesnis slėgis, nes ašinė apkrova padidėja. Bet IMHO > bloga turba labiau kenkia dpf ilgaamžiškumui nei atvirkščiai. > > Vilniuj buvau radęs firmą, kurie gyrėsi, jog pilnai išplauna dpf su > garantijom ir pralaidumų matavimu prieš ir po valymo. Kaina buvo gal 300 > eur. > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:moq3uk$ll$1@trimpas.omnitel.net... >>O kas sugeba normaliai PELENUS (ne suodžius) išplaut? Nes ten reikalų kaip >>ministerijoj. Čia kur yzf davęs nuorodą vienų buvo, tai praktikoj nixuja >>ten neišplauna normaliai - vienas su dcatu kelis kartus pas juos plovė, >>rezultate išėmė nx tą filtrą ir važinėja laimingas. >> Grįžtant prie temos apie tai, kad užsikimšęs filtras gadina turbinas - >> tai gal visgi ne slėgis, bet temperatūra daugiau įtakos turi? >> Regeneracijos metu gerai temperatūra sukyla, ir kai tai pradeda daryt >> kiekvienu važiavimu, tai turbinos ilgaamžiškumui manau tikrai ne į naudą >> gaunasi. >> >> 2015.07.23 09:32, Zhiniukas rašė: >>> Ir dar niuansiukas - nesusipisa, o tik užsikemša. Išplovus iš jo pelenus >>> vėl veikia. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:moou09$nlk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tik niuansiukas, kad filtras susipisa ne nuo suodžių o nuo pelenų >>>> >>>> >>>> On 2015.07.22 21:28, CodeC wrote: >>>>> slegis siaip jau nera vektorius, tai skaliarinis dydis. t.y. jis >>>>> krypties neturi. tai ka cia zhaltoookai vadina 'atgaliniu' slegiu - >>>>> bbz. >>>>> yra tiesiog slegis ismetimo sistemoj. kuris svyruoja nuo...iki. tarkim >>>>> uzsikisus kazkam (pvz igrudus morka i dusle) tas slegis padideja >>>>> kazkiek. ir tai jau reiskia pizdets turbinai? asele nuo slegio sudyla? >>>>> pvz uzmynus gazas-dugnas tas slegis irgi padideja, net isvis be dpf, >>>>> gal >>>>> net labiau nei taupiojo dyzelisto - pensininko rezime su uzkistu dpf. >>>>> beje, dpf tikrai uzsikisa ne siaip nuo ridos. o nuo nusidevejusio >>>>> variklio ir to pasekoj padaugejus suodziu ismetime. parodyk man bent >>>>> 200kkm nulekusi kevala kuriam ciut daugiau pistelejus per gaza jis >>>>> nemeta juodo dumelio - as tada parodysiu, kad meta. praktiskai visi be >>>>> jokiu isimciu. va nuo to ir kisasi dpf. >>>>> tie visi vasios pasakas pasakojantys bent jau operuoja kazkokiais >>>>> konkreciais skaiciais (slegio matavimais, gamintojo leistinais >>>>> limitais >>>>> ir pan.) ar tiesiog isarde nuleidzia teiginuka is lempos, nes jiems >>>>> taip >>>>> atrodo ? ;) >>>>> >>>>> On 2015.07.22 17:02, S54 wrote: >>>>>> atgal, ne, bet slegis vamzdy skiriasi atsukus dusa ir atsukus >>>>> >>>> >>>> >>>