Tema: Re: DPF filtaras
Autorius: Zhiniukas
Data: 2015-07-24 09:32:37
Kuras įpurškiamas išmetimo takto metu ir nesudegęs patenka į katalizatorių, 
esantį už turbos prieš pat dpf. Ten dėl didelio angliavandenių pertekliaus 
katalyzas užkaista ir sušildo dpf, kur viskas gražiai išdega.
Jei tuo metu gesinamas variklis, dalis kuro, esanti cilindruose subėga į 
alyvą ir ją praskiedžia.

"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
news:moqct0$64o$1@trimpas.omnitel.net...
> ir kaip priesh dpf sukeliama temperatura o turbinos karstoj daly ne? gal 
> papasakosi?
>
> "Zhiniukas"  wrote in message news:moqcm7$5vk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Temperatūra sukeliama ne turboje, o prieš dpf stovinčiame katalizatoriuje.
> Turbai gali kenkti didesnis slėgis, nes ašinė apkrova padidėja. Bet IMHO
> bloga turba labiau kenkia dpf ilgaamžiškumui nei atvirkščiai.
>
> Vilniuj buvau radęs firmą, kurie gyrėsi, jog pilnai išplauna dpf su
> garantijom ir pralaidumų matavimu prieš ir po valymo. Kaina buvo gal 300
> eur.
>
> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> news:moq3uk$ll$1@trimpas.omnitel.net...
>>O kas sugeba normaliai PELENUS (ne suodžius) išplaut? Nes ten reikalų kaip 
>>ministerijoj. Čia kur yzf davęs nuorodą vienų buvo, tai praktikoj nixuja 
>>ten neišplauna normaliai - vienas su dcatu kelis kartus pas juos plovė, 
>>rezultate išėmė nx tą filtrą ir važinėja laimingas.
>> Grįžtant prie temos apie tai, kad užsikimšęs filtras gadina turbinas - 
>> tai gal visgi ne slėgis, bet temperatūra daugiau įtakos turi? 
>> Regeneracijos metu gerai temperatūra sukyla, ir kai tai pradeda daryt 
>> kiekvienu važiavimu, tai turbinos ilgaamžiškumui manau tikrai ne į naudą 
>> gaunasi.
>>
>> 2015.07.23 09:32, Zhiniukas rašė:
>>> Ir dar niuansiukas - nesusipisa, o tik užsikemša. Išplovus iš jo pelenus
>>> vėl veikia.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>> news:moou09$nlk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tik niuansiukas, kad filtras susipisa ne nuo suodžių o nuo pelenų
>>>>
>>>>
>>>> On 2015.07.22 21:28, CodeC wrote:
>>>>> slegis siaip jau nera vektorius, tai skaliarinis dydis. t.y. jis
>>>>> krypties neturi. tai ka cia zhaltoookai vadina 'atgaliniu' slegiu - 
>>>>> bbz.
>>>>> yra tiesiog slegis ismetimo sistemoj. kuris svyruoja nuo...iki. tarkim
>>>>> uzsikisus kazkam (pvz igrudus morka i dusle) tas slegis padideja
>>>>> kazkiek. ir tai jau reiskia pizdets turbinai? asele nuo slegio sudyla?
>>>>> pvz uzmynus gazas-dugnas tas slegis irgi padideja, net isvis be dpf, 
>>>>> gal
>>>>> net labiau nei taupiojo dyzelisto - pensininko rezime su uzkistu dpf.
>>>>> beje, dpf tikrai uzsikisa ne siaip nuo ridos. o nuo nusidevejusio
>>>>> variklio ir to pasekoj padaugejus suodziu ismetime. parodyk man bent
>>>>> 200kkm nulekusi kevala kuriam ciut daugiau pistelejus per gaza jis
>>>>> nemeta juodo dumelio - as tada parodysiu, kad meta. praktiskai visi be
>>>>> jokiu isimciu. va nuo to ir kisasi dpf.
>>>>> tie visi vasios pasakas pasakojantys bent jau operuoja kazkokiais
>>>>> konkreciais skaiciais (slegio matavimais, gamintojo leistinais 
>>>>> limitais
>>>>> ir pan.) ar tiesiog isarde nuleidzia teiginuka is lempos, nes jiems 
>>>>> taip
>>>>> atrodo ? ;)
>>>>>
>>>>> On 2015.07.22 17:02, S54 wrote:
>>>>>> atgal, ne, bet slegis vamzdy skiriasi atsukus dusa ir atsukus
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>