tai iš esmės jie ir važiuotų. jei nereiktų Euro 6 atitikt., On 7/22/2015 1:39 PM, S54 wrote: > jus meluojat, dyzeliai gi po milijona vaziuoja be remonto > > "Dainiushas" wrote in message news:monau9$vss$1@trimpas.omnitel.net... > > na tai po 200kkm tas tvarkingumas kaip ir pradeda eit pyzdon. turbos > purkštukai siurbliai davikliai tepalo valgymai etc. > > On 7/22/2015 8:43 AM, spakainas wrote: >> Tai nebelaikys jei kurą baltarusišką pils (su daug sieros), jei variklis >> jau gerai pasidėvėjęs (tepalus valgo) nu ir pan. Jei tvarkingas auto, >> tai gali ir atlaikyt ;] Bet irgi abejoju. >> >> 2015.07.22 08:40, Dainiushas rašė: >>> blogiausia, kad naują įdėjus sekančių 200kkm greičiausiai neblaikys. >>> >>> On 7/22/2015 8:35 AM, spakainas wrote: >>>> Nežinau ar kam laiko daugiau nei ~200kkm. >>>> >>>> 2015.07.21 17:30, etikmat rašė: >>>>> kol pelenais neuzsikis >>>>> >>>>> "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message >>>>> news:molh9p$gdh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> O tai koks jo resursas? Kiek regeneracijų ar kilogramų suodžių >>>>>> sudegint gali? >>>>>> >>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>>>> news:moleon$en8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Siūlau pasidomėt koks filtro resursas, o tada "patarimus" dalint :) >>>>>>> >>>>>>> 2015.07.21 15:23, Zhiniukas rašė: >>>>>>>> Škodai buvau radęs, kad regeneraciąj daro kas 700-1000 km arba kai >>>>>>>> 45 g >>>>>>>> suodžių prisirenka dpf filtre. Dar salyga - bake turi būti >1/4 >>>>>>>> kuro. >>>>>>>> Kada regeneruojasi pas mane, matau tik iš padidėjusių laisvų sūkių. >>>>>>>> Jokių dūmų ar didesnių kuro sanaudų niekad nemačiau. >>>>>>>> >>>>>>>> Jei varikliui pezda ir jis dūmija, tai dpf kemšasi, daržnai >>>>>>>> regeneruojasi, dūmona ir kuro sanaudos bei alyvos lygis didėja. >>>>>>>> Siūlyčiau priežastį šalint, o ne amputacijomis užsiiminėt. >>>>>> >>>>> >>> >