Tema: Re: DPF filtaras
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-07-23 13:35:16
kažodėl įsivaizduoju, kad papurškia į cilindrus išmetimo takte ir tiek 
žinių. IR nuvažiuoja tas kuras į DPF'ą

On 7/23/2015 1:22 PM, spakainas wrote:
> Bent jau tojotos d-cat atveju - stovi penktas purkštukas prieš filtrą,
> ten papildomai kuro įpurškia. Bet ir į patį variklį riebina, kad
> nepilnai sudegtų, t.y. baigtų degt išmetime. Kita vertus, ten viskas juk
> "šalia".
>
> 2015.07.23 12:41, Arnas rašė:
>> ir kaip priesh dpf sukeliama temperatura o turbinos karstoj daly ne? gal
>> papasakosi?
>>
>> "Zhiniukas"  wrote in message news:moqcm7$5vk$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Temperatūra sukeliama ne turboje, o prieš dpf stovinčiame
>> katalizatoriuje.
>> Turbai gali kenkti didesnis slėgis, nes ašinė apkrova padidėja. Bet IMHO
>> bloga turba labiau kenkia dpf ilgaamžiškumui nei atvirkščiai.
>>
>> Vilniuj buvau radęs firmą, kurie gyrėsi, jog pilnai išplauna dpf su
>> garantijom ir pralaidumų matavimu prieš ir po valymo. Kaina buvo gal 300
>> eur.
>>
>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>> news:moq3uk$ll$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O kas sugeba normaliai PELENUS (ne suodžius) išplaut? Nes ten reikalų
>>> kaip ministerijoj. Čia kur yzf davęs nuorodą vienų buvo, tai praktikoj
>>> nixuja ten neišplauna normaliai - vienas su dcatu kelis kartus pas
>>> juos plovė, rezultate išėmė nx tą filtrą ir važinėja laimingas.
>>> Grįžtant prie temos apie tai, kad užsikimšęs filtras gadina turbinas -
>>> tai gal visgi ne slėgis, bet temperatūra daugiau įtakos turi?
>>> Regeneracijos metu gerai temperatūra sukyla, ir kai tai pradeda daryt
>>> kiekvienu važiavimu, tai turbinos ilgaamžiškumui manau tikrai ne į
>>> naudą gaunasi.
>>>
>>> 2015.07.23 09:32, Zhiniukas rašė:
>>>> Ir dar niuansiukas - nesusipisa, o tik užsikemša. Išplovus iš jo
>>>> pelenus
>>>> vėl veikia.
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>>> news:moou09$nlk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tik niuansiukas, kad filtras susipisa ne nuo suodžių o nuo pelenų
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2015.07.22 21:28, CodeC wrote:
>>>>>> slegis siaip jau nera vektorius, tai skaliarinis dydis. t.y. jis
>>>>>> krypties neturi. tai ka cia zhaltoookai vadina 'atgaliniu' slegiu -
>>>>>> bbz.
>>>>>> yra tiesiog slegis ismetimo sistemoj. kuris svyruoja nuo...iki.
>>>>>> tarkim
>>>>>> uzsikisus kazkam (pvz igrudus morka i dusle) tas slegis padideja
>>>>>> kazkiek. ir tai jau reiskia pizdets turbinai? asele nuo slegio
>>>>>> sudyla?
>>>>>> pvz uzmynus gazas-dugnas tas slegis irgi padideja, net isvis be
>>>>>> dpf, gal
>>>>>> net labiau nei taupiojo dyzelisto - pensininko rezime su uzkistu dpf.
>>>>>> beje, dpf tikrai uzsikisa ne siaip nuo ridos. o nuo nusidevejusio
>>>>>> variklio ir to pasekoj padaugejus suodziu ismetime. parodyk man bent
>>>>>> 200kkm nulekusi kevala kuriam ciut daugiau pistelejus per gaza jis
>>>>>> nemeta juodo dumelio - as tada parodysiu, kad meta. praktiskai
>>>>>> visi be
>>>>>> jokiu isimciu. va nuo to ir kisasi dpf.
>>>>>> tie visi vasios pasakas pasakojantys bent jau operuoja kazkokiais
>>>>>> konkreciais skaiciais (slegio matavimais, gamintojo leistinais
>>>>>> limitais
>>>>>> ir pan.) ar tiesiog isarde nuleidzia teiginuka is lempos, nes jiems
>>>>>> taip
>>>>>> atrodo ? ;)
>>>>>>
>>>>>> On 2015.07.22 17:02, S54 wrote:
>>>>>>> atgal, ne, bet slegis vamzdy skiriasi atsukus dusa ir atsukus
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>