Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai,vienasj?i?tiktaskomos
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-03-09 10:31:33
2016-03-08 18:59, KEdas rašė:
> Nebūčiau tuo tikras, kad Kaunas-Jonava yra labai saugu. Pagal žemėlapį
> ta atkarpa yra baisiausia LT. Gerokai baisiau už A5 :)

Na, tu kaip visada žiūri kažką pagal žemėlapį, o aš pagal realią situaciją.

Kelias ten neapkrautas, ir beveik visas yra 4 juostų, su priešingo eismo
juostomis atskirtomis arba atitvarais, arba plačia žalia juosta. Ir tik
2 km atkarpa nuo Jonavos iki Šveicarijos ten yra paprastas 2 juostų
kelias, kuriuo visi žinodami, kad tuojau pat bus normalus geras
greitkelis, važiuoja tvarkingai be visų tų debiliškų lenkimų kaip A5.
Kaktomušą pasigauti Jonava - Kaunas praktiškai be šansų.