Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai,vienasj?i?tiktaskomos
Autorius: Ignas
Data: 2016-03-10 08:58:56
pono klausimas buvo apie greicius tam paciam ruoze, o ne apie greiciu
vokieciu gatvej ir laisves pr lyginima. standartiniai 50 yra paprastose
gatvelese, kur ir realus saugus greitis yra labai panasus ir lenkimai
komplikuotesni. gi 60 dazniausiai leidziama keliu juostu viena kryptim
gatvese, kur realus saugus greitis daug didesnis, lenkimai del keliu
juostu paprastesni, todel ir virsijama daugiau...
is posto duomenu mazoka, tai diagnozes pagrindines svarstomos dvi:
durnius arba trolis. bet pridejus newsu istorija apsistosiu ties antraja :)