Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai, vienas j? i?tiktas komos
Autorius: Sail
Data: 2016-03-10 08:58:11
Nuline tolerancija sutinku, pereboras. Bet juk  yra proto ribos ar ne?

Pvz vaziavau gariunu link, tvarkingai, +30 km/h, reiskia 100 buvo greitis.

Nu bet pavasaris - lenke mane ir ne vienas.

Ar tavo nuomone cia viskas ok?

Ar vis tik kietos rankos reikia, jei tautos smegenys per minkstos suprasti,
kur greicio riba?