Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai, vienas j? i?tiktas komos
Autorius: Sail
Data: 2016-03-10 08:23:26
Matai, laisve spresti paciam skirta individams, turintiems smegenis,
socialini padoruma, etc etc.

Deja, pas mus nemazai dalbajobu, suprantanciu tik kieta ranka. Kai jos nera,
del tu dalbajobu atsiranda betvarke kazkokioj srity, ar tai butu eismas, ar
siuksles miske / prie ezero ar dar kas nors.

Todel ir ilgimasi kietos rankos, kuri dalbajobams parodytu teisinga elgesio
krytpi, o normaliam individui ta kieta ranka nieko nereiskia, nes jis jau ir
pats elgiasi pagal priimtinas normas.

Ar aiskiau?