Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai, vienas j? i?tiktas komos
Autorius: Vytenis P.
Data: 2016-03-18 12:21:41
Mes, matyt, skirtingai viską matom :)
Tau ženklas 40km/h reiškia "lėtinu iki tiek, ką aš čia per tą atkarpėlę
besutaupysiu...", t.y. tu mąstai, kad tai tiesiog nenaudinga ir tiek.
Man tas 40km/h kelia mintį "o kokių velnių - į abi puses matomumas
idealus, šalikelėse į šonus matomumas po 23-30 m, tai ko man čia lėtint,
jei kažką kažkada žiemą per plikšalą ant šio posūkio ant 80 išnešė į
šalikelės medį ir ans dabar žemėj guli?..". Pas mūsų valdininkiją gi taip -
svarbausia turėt kuo šikną pridengt, kad aukštesnė valdžia nerūrintų, o
pagalvot savo galva ir padaryt, kaip geriau visiems, tai jau impossible,
smegeninėje ima kibirkščiuot, perkaista ir pakimba