Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai,vienasj?i?tiktaskomos
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-03-10 10:04:16
o gali papasakot ką realiai prarandi pravažiavęs tunelio gatvę 50 o ne
60? :)

O šiaip, ten lėta šliaužia trūlikai, išsukimas nuo zoologijos sodo,
posūkis, apsisukimas na ir šiaip intensyvus eismas.

tau kaip pavyzdys, man iki darbo pusę miesto pervažiuot. Tai jei be
kamščių, 15min. Jei kaip nuo  bb nutrūkęs - 12min.