Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai, vienas j? i?tiktas komos
Autorius: Kurmis
Data: 2016-03-11 22:48:01
as turejau galimybe svedijoj keleta savaiteliu pasisveciuoti. keltu kelemes
i latvija ir teko velai vakare gryzineti jau latvisku keliu i Lietuva.
pirmas ispudis buvo stiprus. atrode panasiai kaip tu rasei. visi vaziuoja
pavojingai, lenkia kur tik randa plyseli. beveik visada pavojingai ar net
chuliganiskai. zodziu tragedija. gryzus namo, po savaites adaptavausi.
lenkiu ir as panasiai, bet jau darau isvadas kaip ir kada tai nepavojinga.
vienas esminiu skirtumu, tai kelio plotis. musu keliai tikrai siauresni.
uztat vaziuojam beveik veidrodziais susikabindami.
Kurmis