Esmė tame, kad nereik važiuojant pist proto bendrakeleiviams, o reik žiūrėt į kelią, aplinką, ženklinimą (ne tik panosėj - ženklai iš labai toli matosi), netgi į tai, kas po mašinomis - gali pačiu laiku pamatyt beiššokančio vaiko, kurio šiaip nesimato, kojas. O piktintis, kad kitiems nepatinka taisyklių pažeidėjai... nežinau, ką bepridėt > esme ta, kad cia taisykles keiciasi toj pacioj sankryzoj, o ne kitoj. > ir ji tokio dydzio, kai uztenka keleto masinu salia vaziuojanciu, ir pagal KET tau elementaria > inesigaus jos pravaziuot, nes nespesi laiku persirikiuot, netilpsi, uzminsi istisine ir t.t. > kaip man patinka tokie teisuoliai, ket patys samoningai piktybiskai kas antram metre > pazeidinejantys, ir ket'u mosikuojantys tada, kai jiems patogu ir turi irasa. > > On 2016.04.29 12:52, Vytenis P. wrote: >>> nu, ir aisku belieka visus bybiais serti, o pamastyt, kodel taip yra >>> nesigauna. ankstesniam isvaziavima viskas deja, yra atvirksciai - >>> zajabys sistema, ane? vaziuojant tuo paciu ziedu taisykles kelis kart >>> pasikeicia. axujienai intuityvu ir patogu naudotis tokiais keliais. >>> svabu nepamirst nufilmuot ir kaltus surasti. >>> >>> >> O koks skirtumas, kaip ankstesniam ir vėlesniam? Važiuoji dabar ir >> ŠITUO, o ne anuo. Jei ankstesnėj sankryžoj (važiuojant tiesiai) buvo >> tavo pagrindinis kelias, tai gali ant tapkės ir tolesnėse sankryžose >> varyt nežiūrėdamas? Ne. Tai jei jau kelias išlenktas, pizdec, pritaikyt >> kelių taisykles - neišsprendžiama užduotis? Išsilygink tą atkarpą >> vaizduotėj (nors šiuo atveju ir taip viskas lygu, nežinau, kaip galima >> kažko čia nesuprast) ir žiūrėk ,kas kur pirmas važiuos :) >> >> >