O kaip su kainom? Nebus per brangu dvitakti tepala tokiais kiekiais pilti? Ir kita vertus, isvis kokia prasme tai daryti? Vis vien pardavinesi masina pagal jos metus ir isorini vaizda, o ka ten vidun pylei visiems px bus. "kitas" <vitas@lva.lt> wrote in message news:oab4su$did$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo > atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau > sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos > 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto > dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą. > > Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius > variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei > pačiam purkštukui, nei PDF'ui. > > Citata: > > „... One more information: in Germany we have to present our cars every 2 > years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check, > amongs others, the pollution of petrol and diesel engines. > The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil > has been 0,95. > The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction of > nearly half of the soot particles. > Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the > milage by 3-5%. > > Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel cars > (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And I never > had any problems whatsoever. ...“ > > > Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :) > >