Tema: Re: Pakomentuokite, žinovai, diesel engines
Autorius: Rrr
Data: 2017-03-15 16:16:22
O dieve...

1:200 = 0.005%

Uzsipylus dyzelio Statoile ir užsipylus Lukoile, skirtumas tarp kuro dar 
ne 0,005% bus... :)



On 2017.03.15 15:31, tranzoo wrote:
> gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes.
>
> fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai ar
> tiki, ar ne.
>
> beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau atsiranda
> potencialas ir kanors supist.
> jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie
> tau px itariu...
>
>
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
> news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net...
>> Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane
>> konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik
>> teigiami atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko
>> paskaityt ir apie dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su
>> rotoriniais varikliais, nes jie gan greit devisi ir snekama, kad
>> stipriai prailgina gyvenima.
>>
>> Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis.
>> Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina
>> dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su
>> benzu tas pats.
>>
>> Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas
>> masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu
>> kiekiu reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu
>> palieseja misinys. Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo
>> sistema, katalizatorius ir pan., todel reiktu but atsargiam.
>>
>> Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove,
>> kur nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas,
>> blogiausiu atveju apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara
>> reiks pabandyt ipilt. :))
>>
>>
>>
>> On 2017.03.15 12:26, kitas wrote:
>>> Sveiki,
>>>
>>> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo
>>> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau
>>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos
>>> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto
>>> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą.
>>>
>>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius
>>> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei
>>> pačiam purkštukui, nei PDF'ui.
>>>
>>> Citata:
>>>
>>> „... One more information: in Germany we have to present our cars every
>>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check,
>>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.
>>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil
>>> has been 0,95.
>>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction
>>> of nearly half of the soot particles.
>>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the
>>> milage by 3-5%.
>>>
>>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel
>>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And
>>> I never had any problems whatsoever. ...“
>>>
>>>
>>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :)
>>>
>>>
>>
>