O dieve... 1:200 = 0.005% Uzsipylus dyzelio Statoile ir užsipylus Lukoile, skirtumas tarp kuro dar ne 0,005% bus... :) On 2017.03.15 15:31, tranzoo wrote: > gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes. > > fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai ar > tiki, ar ne. > > beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau atsiranda > potencialas ir kanors supist. > jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie > tau px itariu... > > > "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message > news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net... >> Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane >> konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik >> teigiami atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko >> paskaityt ir apie dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su >> rotoriniais varikliais, nes jie gan greit devisi ir snekama, kad >> stipriai prailgina gyvenima. >> >> Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis. >> Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina >> dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su >> benzu tas pats. >> >> Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas >> masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu >> kiekiu reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu >> palieseja misinys. Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo >> sistema, katalizatorius ir pan., todel reiktu but atsargiam. >> >> Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove, >> kur nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas, >> blogiausiu atveju apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara >> reiks pabandyt ipilt. :)) >> >> >> >> On 2017.03.15 12:26, kitas wrote: >>> Sveiki, >>> >>> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo >>> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau >>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos >>> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto >>> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą. >>> >>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius >>> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei >>> pačiam purkštukui, nei PDF'ui. >>> >>> Citata: >>> >>> „... One more information: in Germany we have to present our cars every >>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check, >>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines. >>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil >>> has been 0,95. >>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction >>> of nearly half of the soot particles. >>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the >>> milage by 3-5%. >>> >>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel >>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And >>> I never had any problems whatsoever. ...“ >>> >>> >>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :) >>> >>> >> >