Tema: Re: Pakomentuokite, žinovai, diesel engines
Autorius: Rrr
Data: 2017-03-15 14:41:43
Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane 
konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik 
teigiami atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko 
paskaityt ir apie dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su 
rotoriniais varikliais, nes jie gan greit devisi ir snekama, kad 
stipriai prailgina gyvenima.

Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis. 
Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina 
dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su benzu 
tas pats.

Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas 
masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu 
kiekiu reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu palieseja 
misinys. Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo sistema, 
katalizatorius ir pan., todel reiktu but atsargiam.

Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove, 
kur nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas, blogiausiu 
atveju apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara reiks pabandyt 
ipilt. :))



On 2017.03.15 12:26, kitas wrote:
> Sveiki,
>
> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo
> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau
> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos
> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto
> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą.
>
> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius
> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei
> pačiam purkštukui, nei PDF'ui.
>
> Citata:
>
> „... One more information: in Germany we have to present our cars every
> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check,
> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.
> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil
> has been 0,95.
> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction
> of nearly half of the soot particles.
> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the
> milage by 3-5%.
>
> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel
> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And
> I never had any problems whatsoever. ...“
>
>
> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :)
>
>