Tema: Re:Pakomentuokite, žinovai, diesel engines
Autorius: vitas
Data: 2017-03-15 13:36:48
Yra standartas, kuris aprašo koks turi būti kuras:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/EN_590

Šiuo standartu atitinkamai vadovaujasi ir tie kurie projektuoja
 bei gamina dyzelines kuro sistemas.

Nežinau ar gerai pilti ten kažkią alyvą, geriau jau gal tada
 rinktis priedą, kuris irgi būtų standartizuotas, o ne
 belekas.




> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo 
> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau 
> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos 
> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto 
> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą.
> 
> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius 
> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei 
> pačiam purkštukui, nei PDF'ui.
> 
> Citata:
> 
> „... One more information: in Germany we have to present our cars every 
> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check, 
> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.
> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil 
> has been 0,95.
> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction 
> of nearly half of the soot particles.
> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the 
> milage by 3-5%.
> 
> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel 
> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And 
> I never had any problems whatsoever. ...“
> 
> 
> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :)
> 
> 
> 


-- 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/