Bet kaip gerai, kai suzinai koki "mesistra" griau apeit ratuku. dYYYdeliu On 2017.03.16 08:22, Monte wrote: > Man sita istorija apie 2T alyvos pylima pasakojo toyotu meistras Vytas > is Vilniaus. Atseit taip ilgiau gyvena purkstukai. Nes pas kuras > "sausas" ir pakankmai nesutepa ju. > > On 2017-03-15 12:26, kitas wrote: >> Sveiki, >> >> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo >> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau >> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos >> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto >> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą. >> >> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius >> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei >> pačiam purkštukui, nei PDF'ui. >> >> Citata: >> >> „... One more information: in Germany we have to present our cars every >> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check, >> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines. >> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil >> has been 0,95. >> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction >> of nearly half of the soot particles. >> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the >> milage by 3-5%. >> >> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel >> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And >> I never had any problems whatsoever. ...“ >> >> >> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :) >> >> >