Tai dafiga kibiru mieste esu mates, kurie tikrai ne maziau to tepalo pasiima nei 0.5 litro tukstanciui km. Kazkada pats turejau dyzelini varikli kuris prarydavo gal 2 litrus tukstanciui. Ir nepastebejau, kad jis nuo to geriau dirbtu. "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:oabiu8$uje$1@trimpas.omnitel.net... > Apsiskaiciavau. Bet esmes tai nekeicia, to ka parasiau. > > > On 2017.03.15 16:17, Sail wrote: >> Kazkaip idomiai pas tave su matematika >> >> Realiai 1:100 = 1% >> >> 1:200 = 0.5% >> >> >> "Rrr"<lithinfo@microsoft.com> wrote in message >> news:oabibm$tug$1@trimpas.omnitel.net... >>> O dieve... >>> >>> 1:200 = 0.005% >>> >>> Uzsipylus dyzelio Statoile ir užsipylus Lukoile, skirtumas tarp kuro dar >>> ne 0,005% bus... :) >>> >>> >>> >>> On 2017.03.15 15:31, tranzoo wrote: >>>> gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes. >>>> >>>> fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai ar >>>> tiki, ar ne. >>>> >>>> beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau atsiranda >>>> potencialas ir kanors supist. >>>> jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie >>>> tau px itariu... >>>> >>>> >>>> "Rrr"<lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>>> news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane >>>>> konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik >>>>> teigiami atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko >>>>> paskaityt ir apie dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su >>>>> rotoriniais varikliais, nes jie gan greit devisi ir snekama, kad >>>>> stipriai prailgina gyvenima. >>>>> >>>>> Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis. >>>>> Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina >>>>> dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su >>>>> benzu tas pats. >>>>> >>>>> Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas >>>>> masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu >>>>> kiekiu reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu >>>>> palieseja misinys. Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo >>>>> sistema, katalizatorius ir pan., todel reiktu but atsargiam. >>>>> >>>>> Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove, >>>>> kur nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas, >>>>> blogiausiu atveju apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara >>>>> reiks pabandyt ipilt. :)) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 2017.03.15 12:26, kitas wrote: >>>>>> Sveiki, >>>>>> >>>>>> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo >>>>>> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau >>>>>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos >>>>>> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi >>>>>> šalto >>>>>> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą. >>>>>> >>>>>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius >>>>>> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei >>>>>> pačiam purkštukui, nei PDF'ui. >>>>>> >>>>>> Citata: >>>>>> >>>>>> „... One more information: in Germany we have to present our cars >>>>>> every >>>>>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will >>>>>> check, >>>>>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines. >>>>>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke >>>>>> oil >>>>>> has been 0,95. >>>>>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - >>>>>> reduction >>>>>> of nearly half of the soot particles. >>>>>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the >>>>>> milage by 3-5%. >>>>>> >>>>>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel >>>>>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). >>>>>> And >>>>>> I never had any problems whatsoever. ...“ >>>>>> >>>>>> >>>>>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :) >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >