Prigalvojau- 1.Tepalas tirstina kura, keiciasi jo slegis sistemoje. 2.tepalas dizelyje gali nesudegti, nuodegos paklius i tepala, smirdes ismetimas, priesvilos apaugs ant stumokliu, voztuvu. 3.del mazesnio lakumo gali sunkiau uzsivesti. 4.tepale yra priedu kurie aukstoje temperaturoje neaisku kaip elgiasi. -- bmw e39/ 525d Rrr <lithinfo@microsoft.com> Wrote in message: > Kalbant ne apie pinigine. Kodel papildomas tepimas gali buti blogai? As > matau problema nebent su zvakiu apsinesimu (galima isvalyti > retkarciais), o2 sensoriaus apsinesimu (lengvai keiciama) ir > katalizatorium (keiciamas). Bet nei del vieno is situ, pats motoras > nenukentes, blogiausiu atveju ji decarbonizint uzteks. > > > On 2017.03.15 15:27, tranzoo wrote: >> >> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >> news:oabdbc$off$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai sakai i 2T motorolerius ir krosinius moto irgi pilt tik benza, >>> jokiu budu negalima maisyt tepalo, nes kazkur yra standartas, kuris >>> sako, koks turi buti kuras? >> >> taip yra. reik maisyt >> >>> O kaip su senesnem masinom, kai benzine nebudavo 10-15% etanolio? Juk >>> jos nebuvo pritaikytos etanoliui, kai jas gamino. Todel sakau tai yra >>> nesamone. :) >> >> >> dabar reikia perdarinet. kaip ir masinas, kur buvo pritaikytos benzui su >> svinu. >> >>> As nieko blogo nematau, jeigu mazas kiekis, tikrai niekam nepakenks ir >>> tik pades apsaugot cilindru/stumokliu virsutine dali. Ar tai apsimoka, >>> kitas klausimas. Aisku, jeigu pilt, tai pilt normalu, sintentini, kur >>> nedumina, o ne koki zolepjovem skirta pigiausia is senuku. >>> >> >> as gero nematau. tik bloga. ypac piniginei. > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/