Tema: Re: Pakomentuokite, žinovai, diesel engines
Autorius: tas kurs Uirshyja
Data: 2017-03-16 15:20:20
Tai kuras aliejumi JAU pagerintas, valstybiniu reikalavimu:)

On 03/16/2017 07:25 AM, vitas wrote:
> Pirma, kalba buvo apie dyzelius, o ne motorolerius ar benzopjūklus.
>
> Antra, dyzeliniai varikliai yra labai pasikeitę, Cr sistemose kai
>  kur slėgis iki 2000bar ir 7 įpurškimai per ciklą. Bent kiek
>  vandens supjaustytų purkštukus. Todėl nei pats pilu beleką, nei
>  norėčiau įsigyti mašiną iš žmogaus, kuris pagerindavo kurą kokiu
>  tai aliejum.
>
>> As nieko blogo nematau, jeigu mazas kiekis, tikrai niekam nepakenks ir
>> tik pades apsaugot cilindru/stumokliu virsutine dali. Ar tai apsimoka,
>> kitas klausimas. Aisku, jeigu pilt, tai pilt normalu, sintentini, kur
>> nedumina, o ne koki zolepjovem skirta pigiausia is senuku.
>>
>>
>> On 2017.03.15 13:36, vitas wrote:
>>> Yra standartas, kuris aprašo koks turi būti kuras:
>>> https://en.m.wikipedia.org/wiki/EN_590
>>>
>>> Šiuo standartu atitinkamai vadovaujasi ir tie kurie projektuoja
>>>   bei gamina dyzelines kuro sistemas.
>>>
>>> Nežinau ar gerai pilti ten kažkią alyvą, geriau jau gal tada
>>>   rinktis priedą, kuris irgi būtų standartizuotas, o ne
>>>   belekas.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo
>>>> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau
>>>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos
>>>> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto
>>>> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą.
>>>>
>>>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius
>>>> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei
>>>> pačiam purkštukui, nei PDF'ui.
>>>>
>>>> Citata:
>>>>
>>>> „... One more information: in Germany we have to present our cars every
>>>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check,
>>>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.
>>>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil
>>>> has been 0,95.
>>>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction
>>>> of nearly half of the soot particles.
>>>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the
>>>> milage by 3-5%.
>>>>
>>>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel
>>>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And
>>>> I never had any problems whatsoever. ...“
>>>>
>>>>
>>>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>