Tai kuras aliejumi JAU pagerintas, valstybiniu reikalavimu:) On 03/16/2017 07:25 AM, vitas wrote: > Pirma, kalba buvo apie dyzelius, o ne motorolerius ar benzopjūklus. > > Antra, dyzeliniai varikliai yra labai pasikeitę, Cr sistemose kai > kur slėgis iki 2000bar ir 7 įpurškimai per ciklą. Bent kiek > vandens supjaustytų purkštukus. Todėl nei pats pilu beleką, nei > norėčiau įsigyti mašiną iš žmogaus, kuris pagerindavo kurą kokiu > tai aliejum. > >> As nieko blogo nematau, jeigu mazas kiekis, tikrai niekam nepakenks ir >> tik pades apsaugot cilindru/stumokliu virsutine dali. Ar tai apsimoka, >> kitas klausimas. Aisku, jeigu pilt, tai pilt normalu, sintentini, kur >> nedumina, o ne koki zolepjovem skirta pigiausia is senuku. >> >> >> On 2017.03.15 13:36, vitas wrote: >>> Yra standartas, kuris aprašo koks turi būti kuras: >>> https://en.m.wikipedia.org/wiki/EN_590 >>> >>> Šiuo standartu atitinkamai vadovaujasi ir tie kurie projektuoja >>> bei gamina dyzelines kuro sistemas. >>> >>> Nežinau ar gerai pilti ten kažkią alyvą, geriau jau gal tada >>> rinktis priedą, kuris irgi būtų standartizuotas, o ne >>> belekas. >>> >>> >>> >>> >>>> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo >>>> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau >>>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos >>>> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto >>>> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą. >>>> >>>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius >>>> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei >>>> pačiam purkštukui, nei PDF'ui. >>>> >>>> Citata: >>>> >>>> „... One more information: in Germany we have to present our cars every >>>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check, >>>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines. >>>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil >>>> has been 0,95. >>>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction >>>> of nearly half of the soot particles. >>>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the >>>> milage by 3-5%. >>>> >>>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel >>>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And >>>> I never had any problems whatsoever. ...“ >>>> >>>> >>>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :) >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >