Apsiskaiciavau. Bet esmes tai nekeicia, to ka parasiau. On 2017.03.15 16:17, Sail wrote: > Kazkaip idomiai pas tave su matematika > > Realiai 1:100 = 1% > > 1:200 = 0.5% > > > "Rrr"<lithinfo@microsoft.com> wrote in message > news:oabibm$tug$1@trimpas.omnitel.net... >> O dieve... >> >> 1:200 = 0.005% >> >> Uzsipylus dyzelio Statoile ir uþsipylus Lukoile, skirtumas tarp kuro dar >> ne 0,005% bus... :) >> >> >> >> On 2017.03.15 15:31, tranzoo wrote: >>> gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes. >>> >>> fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai ar >>> tiki, ar ne. >>> >>> beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau atsiranda >>> potencialas ir kanors supist. >>> jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie >>> tau px itariu... >>> >>> >>> "Rrr"<lithinfo@microsoft.com> wrote in message >>> news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane >>>> konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik >>>> teigiami atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko >>>> paskaityt ir apie dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su >>>> rotoriniais varikliais, nes jie gan greit devisi ir snekama, kad >>>> stipriai prailgina gyvenima. >>>> >>>> Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis. >>>> Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina >>>> dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su >>>> benzu tas pats. >>>> >>>> Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas >>>> masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu >>>> kiekiu reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu >>>> palieseja misinys. Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo >>>> sistema, katalizatorius ir pan., todel reiktu but atsargiam. >>>> >>>> Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove, >>>> kur nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas, >>>> blogiausiu atveju apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara >>>> reiks pabandyt ipilt. :)) >>>> >>>> >>>> >>>> On 2017.03.15 12:26, kitas wrote: >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> Yra tokia vieðai neskelbiama nuomonë, kad á mûsiðká dyzelá (na, tipo >>>>> atitinkanti EU standartus, kur turi bûti, 5% biokuro ir daug mauþiau >>>>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 ápylus alyvos, naudojamos >>>>> 2-takèiams varikliams, pailgëja forsunkiø gyvavimo amþius, beigi ðalto >>>>> dyzelio triukðmingumas, taip pat ðiek tiek maþina dûmingumà. >>>>> >>>>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama á 2-takèius >>>>> variklius yra netgi ðvaresnë uþ patá dyzelá, tai niekaip nekenkia nei >>>>> paèiam purkðtukui, nei PDF'ui. >>>>> >>>>> Citata: >>>>> >>>>> „... One more information: in Germany we have to present our cars every >>>>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will >>>>> check, >>>>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines. >>>>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke >>>>> oil >>>>> has been 0,95. >>>>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction >>>>> of nearly half of the soot particles. >>>>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the >>>>> milage by 3-5%. >>>>> >>>>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel >>>>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And >>>>> I never had any problems whatsoever. ...“ >>>>> >>>>> >>>>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo þoliapjovëm? :) >>>>> >>>>> >>>> >>> >> > >