Tema: Re: Pakomentuokite, þinovai, diesel engines
Autorius: Rrr
Data: 2017-03-15 16:26:16
Apsiskaiciavau. Bet esmes tai nekeicia, to ka parasiau.


On 2017.03.15 16:17, Sail wrote:
> Kazkaip idomiai pas tave su matematika
>
> Realiai 1:100 = 1%
>
> 1:200 = 0.5%
>
>
> "Rrr"<lithinfo@microsoft.com>  wrote in message
> news:oabibm$tug$1@trimpas.omnitel.net...
>> O dieve...
>>
>> 1:200 = 0.005%
>>
>> Uzsipylus dyzelio Statoile ir uþsipylus Lukoile, skirtumas tarp kuro dar
>> ne 0,005% bus... :)
>>
>>
>>
>> On 2017.03.15 15:31, tranzoo wrote:
>>> gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes.
>>>
>>> fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai ar
>>> tiki, ar ne.
>>>
>>> beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau atsiranda
>>> potencialas ir kanors supist.
>>> jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie
>>> tau px itariu...
>>>
>>>
>>> "Rrr"<lithinfo@microsoft.com>  wrote in message
>>> news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane
>>>> konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik
>>>> teigiami atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko
>>>> paskaityt ir apie dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su
>>>> rotoriniais varikliais, nes jie gan greit devisi ir snekama, kad
>>>> stipriai prailgina gyvenima.
>>>>
>>>> Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis.
>>>> Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina
>>>> dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su
>>>> benzu tas pats.
>>>>
>>>> Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas
>>>> masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu
>>>> kiekiu reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu
>>>> palieseja misinys. Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo
>>>> sistema, katalizatorius ir pan., todel reiktu but atsargiam.
>>>>
>>>> Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove,
>>>> kur nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas,
>>>> blogiausiu atveju apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara
>>>> reiks pabandyt ipilt. :))
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 2017.03.15 12:26, kitas wrote:
>>>>> Sveiki,
>>>>>
>>>>> Yra tokia vieðai neskelbiama nuomonë, kad á mûsiðká dyzelá (na, tipo
>>>>> atitinkanti EU standartus, kur turi bûti, 5% biokuro ir daug mauþiau
>>>>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 ápylus alyvos, naudojamos
>>>>> 2-takèiams varikliams, pailgëja forsunkiø gyvavimo amþius, beigi ðalto
>>>>> dyzelio triukðmingumas, taip pat ðiek tiek maþina dûmingumà.
>>>>>
>>>>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama á 2-takèius
>>>>> variklius yra netgi ðvaresnë uþ patá dyzelá, tai niekaip nekenkia nei
>>>>> paèiam purkðtukui, nei PDF'ui.
>>>>>
>>>>> Citata:
>>>>>
>>>>> „... One more information: in Germany we have to present our cars every
>>>>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will
>>>>> check,
>>>>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.
>>>>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke
>>>>> oil
>>>>> has been 0,95.
>>>>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction
>>>>> of nearly half of the soot particles.
>>>>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the
>>>>> milage by 3-5%.
>>>>>
>>>>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel
>>>>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And
>>>>> I never had any problems whatsoever. ...“
>>>>>
>>>>>
>>>>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo þoliapjovëm? :)
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>