Tema: Re: Pakomentuokite, žinovai, diesel engines
Autorius: Sail
Data: 2017-03-16 14:22:18
Per ziedus zinoma suvalgydavo.

O bet taciau oldskulinis dyzelinis variklis kuo puikiausiai veikia ir ant 
gryno tepalo, svarbu kad pakankamai skystas butu.

Kolega kazkada taip atrabotke vokietijoj kazkiek vaziavo, nes saliara baiges 
ir nebuvo kur paimti. Ir nenumire pursktukai.
Kiti pusprociai isvis aliejum vazineja. Irgi nemirsta purkstukai del tokiu 
fintu.


"Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message 
news:oaduuv$8ki$1@trimpas.omnitel.net...
>o tai jis tuos du litrus per purkstukus ismyzdavo?...
>
> On 2017-03-16 08:41, Sail wrote:
>> Tai dafiga kibiru mieste esu mates, kurie tikrai ne maziau to tepalo 
>> pasiima
>> nei 0.5 litro tukstanciui km.
>>
>> Kazkada pats turejau dyzelini varikli kuris prarydavo gal 2 litrus
>> tukstanciui.
>> Ir nepastebejau, kad jis nuo to geriau dirbtu.
>>
>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>> news:oabiu8$uje$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Apsiskaiciavau. Bet esmes tai nekeicia, to ka parasiau.
>>>
>>>
>>> On 2017.03.15 16:17, Sail wrote:
>>>> Kazkaip idomiai pas tave su matematika
>>>>
>>>> Realiai 1:100 = 1%
>>>>
>>>> 1:200 = 0.5%
>>>>
>>>>
>>>> "Rrr"<lithinfo@microsoft.com>  wrote in message
>>>> news:oabibm$tug$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> O dieve...
>>>>>
>>>>> 1:200 = 0.005%
>>>>>
>>>>> Uzsipylus dyzelio Statoile ir užsipylus Lukoile, skirtumas tarp kuro 
>>>>> dar
>>>>> ne 0,005% bus... :)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2017.03.15 15:31, tranzoo wrote:
>>>>>> gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes.
>>>>>>
>>>>>> fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai 
>>>>>> ar
>>>>>> tiki, ar ne.
>>>>>>
>>>>>> beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau 
>>>>>> atsiranda
>>>>>> potencialas ir kanors supist.
>>>>>> jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie
>>>>>> tau px itariu...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Rrr"<lithinfo@microsoft.com>  wrote in message
>>>>>> news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane
>>>>>>> konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik
>>>>>>> teigiami atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko
>>>>>>> paskaityt ir apie dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su
>>>>>>> rotoriniais varikliais, nes jie gan greit devisi ir snekama, kad
>>>>>>> stipriai prailgina gyvenima.
>>>>>>>
>>>>>>> Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas 
>>>>>>> kiekis.
>>>>>>> Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina
>>>>>>> dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su
>>>>>>> benzu tas pats.
>>>>>>>
>>>>>>> Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i 
>>>>>>> senas
>>>>>>> masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu
>>>>>>> kiekiu reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu
>>>>>>> palieseja misinys. Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo
>>>>>>> sistema, katalizatorius ir pan., todel reiktu but atsargiam.
>>>>>>>
>>>>>>> Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic 
>>>>>>> zoliapjove,
>>>>>>> kur nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas,
>>>>>>> blogiausiu atveju apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara
>>>>>>> reiks pabandyt ipilt. :))
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2017.03.15 12:26, kitas wrote:
>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>
>>>>>>>> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, 
>>>>>>>> tipo
>>>>>>>> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug 
>>>>>>>> maužiau
>>>>>>>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, 
>>>>>>>> naudojamos
>>>>>>>> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi
>>>>>>>> šalto
>>>>>>>> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius
>>>>>>>> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia 
>>>>>>>> nei
>>>>>>>> pačiam purkštukui, nei PDF'ui.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Citata:
>>>>>>>>
>>>>>>>> „... One more information: in Germany we have to present our cars
>>>>>>>> every
>>>>>>>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will
>>>>>>>> check,
>>>>>>>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.
>>>>>>>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 
>>>>>>>> 2-stroke
>>>>>>>> oil
>>>>>>>> has been 0,95.
>>>>>>>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 -
>>>>>>>> reduction
>>>>>>>> of nearly half of the soot particles.
>>>>>>>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase 
>>>>>>>> the
>>>>>>>> milage by 3-5%.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my 
>>>>>>>> diesel
>>>>>>>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic).
>>>>>>>> And
>>>>>>>> I never had any problems whatsoever. ...“
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :)
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>