gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes. fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai ar tiki, ar ne. beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau atsiranda potencialas ir kanors supist. jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie tau px itariu... "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net... > Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane > konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik teigiami > atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko paskaityt ir apie > dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su rotoriniais varikliais, > nes jie gan greit devisi ir snekama, kad stipriai prailgina gyvenima. > > Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis. > Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina > dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su benzu > tas pats. > > Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas > masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu kiekiu > reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu palieseja misinys. > Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo sistema, katalizatorius ir > pan., todel reiktu but atsargiam. > > Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove, kur > nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas, blogiausiu atveju > apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara reiks pabandyt ipilt. :)) > > > > On 2017.03.15 12:26, kitas wrote: >> Sveiki, >> >> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo >> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau >> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos >> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto >> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą. >> >> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius >> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei >> pačiam purkštukui, nei PDF'ui. >> >> Citata: >> >> „... One more information: in Germany we have to present our cars every >> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check, >> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines. >> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil >> has been 0,95. >> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction >> of nearly half of the soot particles. >> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the >> milage by 3-5%. >> >> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel >> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And >> I never had any problems whatsoever. ...“ >> >> >> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :) >> >> >