Tema: Re: Pakomentuokite, žinovai, diesel engines
Autorius: tranzoo
Data: 2017-03-15 15:31:21
gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes.

fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai ar tiki, 
ar ne.

beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau atsiranda 
potencialas ir kanors supist.
jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie tau px 
itariu...


"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net...
> Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane 
> konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik teigiami 
> atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko paskaityt ir apie 
> dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su rotoriniais varikliais, 
> nes jie gan greit devisi ir snekama, kad stipriai prailgina gyvenima.
>
> Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis. 
> Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina 
> dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su benzu 
> tas pats.
>
> Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas 
> masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu kiekiu 
> reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu palieseja misinys. 
> Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo sistema, katalizatorius ir 
> pan., todel reiktu but atsargiam.
>
> Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove, kur 
> nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas, blogiausiu atveju 
> apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara reiks pabandyt ipilt. :))
>
>
>
> On 2017.03.15 12:26, kitas wrote:
>> Sveiki,
>>
>> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo
>> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau
>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos
>> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto
>> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą.
>>
>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius
>> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei
>> pačiam purkštukui, nei PDF'ui.
>>
>> Citata:
>>
>> „... One more information: in Germany we have to present our cars every
>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check,
>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.
>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil
>> has been 0,95.
>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction
>> of nearly half of the soot particles.
>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the
>> milage by 3-5%.
>>
>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel
>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And
>> I never had any problems whatsoever. ...“
>>
>>
>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :)
>>
>>
>