On 2017.09.18 09:22, bzik wrote: > Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo. nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums sena, ir nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins elektra papildomai ir bus taip pat pigu/brangu kaip dabar dyzeliu, dings visos lengvatos ir visi debuginsim naujos technologijos trukumus N metu. kai jau apsidziaugsim, kad 'imanoma naudotis be proto pisimo', ciklas vel kartosis. bus sugalvota ir itikinamai botanikams pateikta, kodel del gamta tersianciu elektromobiliu tuoj nugrius dangus ir istirps ledynai, ir visi idejiniai frykai vel aikcios, kiek cia galim tersti, reik uz sekancia nauja technologija moket trigubai is idejos. kaip dabar su dyzeliu. > variantais, reikia nemažo kilometražo padengt pradinių išlaidų skirtumui. > Apie sąnaudas > http://www.100procentuelektrinis.lt/category/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/ > > > "Lapinas" wrote in message news:opnhae$lka$1@news.i-klubas.lt... > > Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka? > Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais žeurei pigu važiuot > gaunasi. > > Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras. > > Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių mokamų parkavimų > ir A > juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 1000 km per mėnesį > verta ar ne? >