Šitas tai toks graudus blia, kaip minimum. Nx tas įžvalgas čia transliuot, jei paskui nuo jų reikia tokiais lievais metodais atsifutbolint. 2017.09.20 15:34, Linas Petkevičius rašė: > ir nesvarbu kokia valiuta > > "mindau" wrote in message news:optn3n$min$1@trimpas.omnitel.net... > > kada ir koks bus akcizas? konkreciai. > ok, gali su kokiu 5 metu paklaida ir 50% paklaida tarifui. > > > > > "CodeC" wrote in message news:optmg2$lvf$1@trimpas.omnitel.net... > > kad kalbet kitam kontekste negu "kazin ar spesiu pasidziaugti > isskirtinemis EV zaisliuku privilegijomis ar ne". aisku, dabar elektra > be akcizo, dyzelis kolonelej su akcizu. bet taip amzinai nebus. > > On 2017.09.20 15:19, mindau wrote: >> kodel reiketu akciza is dyzelio isminusuot? >> >> >> >> "CodeC" wrote in message news:optlop$l8g$1@trimpas.omnitel.net... >> >> On 2017.09.20 15:04, Lapinas wrote: >>> https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/leaf/charging-range.html >>> >>> 28 kWh 200 km laboratorinėm sąlygom, vėl viską pagražinai >>> 14 kWh/100km >>> pridedam krovimo nuostolius 14/0.7 = 20 >>> pridedam laboratorinių/realių sąlygų paklaidą: 20*1,5=30 >>> 30*0,114=3,42€ >>> Nu tai 3 litrai dyzelio. >> >> tai kad jau matuoji, matuok viska eurais, nes elektra litrais >> nesimatuoja. ir kai skaiciuoji dyzelio litrus, isminusuok akciza. >> is naujo parasyk ar vis dar pigu atrodo EV leaf'as. >> ir siaip: >> https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf >> with 24 kWh battery 135 km (84 miles) EPA >> with 30 kWh battery 172 km (107 miles) EPA >> tai cia teorija. pilna forumuose versmu, kad naujas BEVEIK tiek ir >> nuvaziuoja, pora metu padroztas jau beveik daznas neberodo pilnos >> batarkes net katik pakrautas arba padalos pradeda kristi zymiai greiciau >> ir atstumas krenta juntamai. o kraunant tai elektra siurbia tuo paciu >> tarifu... >> >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:optkui$kfh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> matematiskai. jeigu su 24kwh batarke idealiom salygom vos simta >>>> perlipa teoriniam teste, o realiam klimate ir simto nenuvaziuoja, >>>> tai kiek tavo manymu per skaitikli prasisuka kraunant? iskaitant >>>> krovimo ir iskrovimo nuostolius? >>>> >>>> On 2017.09.20 14:48, amenox wrote: >>>>> O kiek realybėj gaunasi? Kaip tą tavo "daugiau" interpretuot? >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:optkcb$jv3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> tai ir tie 10kwh 100km berods smarkiai pagrazinti, realybej daugiau >>>>> gaunasi. dyzeline webasta EV aisku irgi savotiskai atrodo, beto, >>>>> vasara >>>>> webasta nepasaldys, bet px. del hobio daug ka galima pateisinti ir >>>>> paneigti. >>>>> >>>>> On 2017.09.20 14:39, Lapinas wrote: >>>>>> Nu blyn, vėl jokių skaičiavimų, kad pagrįst teiginį. >>>>>> Thermo top c 0,34-0,7 kg/h, vadinasi prie 2 litrų pridedam 1,4 >>>>>> maksimum ir gaunam 3,4, bet tikrai ne 5. >>>>>> >>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>> news:optjaf$j07$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> pridedam realaus Lietuvos klimato salygas su sildymu/saldymu, ir >>>>>>> turim tipiniu 5 litru dyzelio atitikmeni elektros pavidalu. dar % >>>>>>> laisvai gali buti ir ne 50. tiek kiek reikes ir bus galima paimti. >>>>>>> dar jeigu islipt is leafo kibiro i kazka i masina panasaus, tai >>>>>>> salia kosmines auto kainos ir elektra nebeatrodys tokia pigi :) >>>>>>> >>>>>>> On 2017.09.20 14:08, Lapinas wrote: >>>>>>>> 0,228 * 10kWh gaunas 2,28€ euro 100kilometrų. 2 litrai dyzelio. >>>>>>>> Nu vis tiek pigu. >>>>>>>> >>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>>> news:opo73v$spf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> On 2017.09.18 13:22, Lapinas wrote: >>>>>>>>>> Tai tada parduosim tą troleibusą ir pirksim Lančią, kame >>>>>>>>>> parkės? Kiek ten tas akcizas pabrangins elektrą, 15 nuošimčių? >>>>>>>>>> Vis tiek pigu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> kiek reikes, tiek ir pabrangins. pvz 50%. vis tiek pigu bus? >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>>>>> news:opnppc$fu7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> On 2017.09.18 09:22, bzik wrote: >>>>>>>>>>>> Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo. >>>>>>>>>>> nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums >>>>>>>>>>> sena, ir nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins >>>>>>>>>>> elektra papildomai ir bus taip pat pigu/brangu kaip dabar >>>>>>>>>>> dyzeliu, dings visos lengvatos ir visi debuginsim naujos >>>>>>>>>>> technologijos trukumus N metu. kai jau apsidziaugsim, kad >>>>>>>>>>> 'imanoma naudotis be proto pisimo', ciklas vel kartosis. bus >>>>>>>>>>> sugalvota ir itikinamai botanikams pateikta, kodel del gamta >>>>>>>>>>> tersianciu elektromobiliu tuoj nugrius dangus ir istirps >>>>>>>>>>> ledynai, ir visi idejiniai frykai vel aikcios, kiek cia galim >>>>>>>>>>> tersti, reik uz sekancia nauja technologija moket trigubai is >>>>>>>>>>> idejos. kaip dabar su dyzeliu. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> variantais, reikia nemažo kilometražo padengt pradinių >>>>>>>>>>>> išlaidų skirtumui. >>>>>>>>>>>> Apie sąnaudas >>>>>>>>>>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/category/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/ >>>>>>>>>>>> "Lapinas" wrote in message >>>>>>>>>>>> news:opnhae$lka$1@news.i-klubas.lt... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka? >>>>>>>>>>>> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais >>>>>>>>>>>> žeurei pigu važiuot >>>>>>>>>>>> gaunasi. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių >>>>>>>>>>>> mokamų parkavimų ir A >>>>>>>>>>>> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot >>>>>>>>>>>> 1000 km per mėnesį >>>>>>>>>>>> verta ar ne? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >> >