Nu tai tavo EPA ir rašo 30kWh/100, ką aš išskaičiavau iš teorinių duomenų. OK, parašau dar sykį eurais, nes gal nesimatė: 30 kWh kainuoja 3,42€ Kokio bb reik akcizus atmetinėt aš nežinau: kurą piluosi kolonėlėse, be akcizo nesigauna. Elektrą "pilsiu" namuose. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:optlop$l8g$1@trimpas.omnitel.net... > On 2017.09.20 15:04, Lapinas wrote: >> https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/leaf/charging-range.html >> >> 28 kWh 200 km laboratorinėm sąlygom, vėl viską pagražinai >> 14 kWh/100km >> pridedam krovimo nuostolius 14/0.7 = 20 >> pridedam laboratorinių/realių sąlygų paklaidą: 20*1,5=30 >> 30*0,114=3,42€ >> Nu tai 3 litrai dyzelio. > > tai kad jau matuoji, matuok viska eurais, nes elektra litrais nesimatuoja. > ir kai skaiciuoji dyzelio litrus, isminusuok akciza. > is naujo parasyk ar vis dar pigu atrodo EV leaf'as. > ir siaip: > https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf > with 24 kWh battery 135 km (84 miles) EPA > with 30 kWh battery 172 km (107 miles) EPA > tai cia teorija. pilna forumuose versmu, kad naujas BEVEIK tiek ir > nuvaziuoja, pora metu padroztas jau beveik daznas neberodo pilnos batarkes > net katik pakrautas arba padalos pradeda kristi zymiai greiciau ir > atstumas krenta juntamai. o kraunant tai elektra siurbia tuo paciu > tarifu... > >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:optkui$kfh$1@trimpas.omnitel.net... >>> matematiskai. jeigu su 24kwh batarke idealiom salygom vos simta perlipa >>> teoriniam teste, o realiam klimate ir simto nenuvaziuoja, tai kiek tavo >>> manymu per skaitikli prasisuka kraunant? iskaitant krovimo ir iskrovimo >>> nuostolius? >>> >>> On 2017.09.20 14:48, amenox wrote: >>>> O kiek realybėj gaunasi? Kaip tą tavo "daugiau" interpretuot? >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:optkcb$jv3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> tai ir tie 10kwh 100km berods smarkiai pagrazinti, realybej daugiau >>>> gaunasi. dyzeline webasta EV aisku irgi savotiskai atrodo, beto, vasara >>>> webasta nepasaldys, bet px. del hobio daug ka galima pateisinti ir >>>> paneigti. >>>> >>>> On 2017.09.20 14:39, Lapinas wrote: >>>>> Nu blyn, vėl jokių skaičiavimų, kad pagrįst teiginį. >>>>> Thermo top c 0,34-0,7 kg/h, vadinasi prie 2 litrų pridedam 1,4 >>>>> maksimum ir gaunam 3,4, bet tikrai ne 5. >>>>> >>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>> news:optjaf$j07$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> pridedam realaus Lietuvos klimato salygas su sildymu/saldymu, ir >>>>>> turim tipiniu 5 litru dyzelio atitikmeni elektros pavidalu. dar % >>>>>> laisvai gali buti ir ne 50. tiek kiek reikes ir bus galima paimti. >>>>>> dar jeigu islipt is leafo kibiro i kazka i masina panasaus, tai salia >>>>>> kosmines auto kainos ir elektra nebeatrodys tokia pigi :) >>>>>> >>>>>> On 2017.09.20 14:08, Lapinas wrote: >>>>>>> 0,228 * 10kWh gaunas 2,28€ euro 100kilometrų. 2 litrai dyzelio. >>>>>>> Nu vis tiek pigu. >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>> news:opo73v$spf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On 2017.09.18 13:22, Lapinas wrote: >>>>>>>>> Tai tada parduosim tą troleibusą ir pirksim Lančią, kame parkės? >>>>>>>>> Kiek ten tas akcizas pabrangins elektrą, 15 nuošimčių? Vis tiek >>>>>>>>> pigu. >>>>>>>> >>>>>>>> kiek reikes, tiek ir pabrangins. pvz 50%. vis tiek pigu bus? >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>>>> news:opnppc$fu7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> On 2017.09.18 09:22, bzik wrote: >>>>>>>>>>> Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo. >>>>>>>>>> nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums sena, >>>>>>>>>> ir nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins elektra >>>>>>>>>> papildomai ir bus taip pat pigu/brangu kaip dabar dyzeliu, dings >>>>>>>>>> visos lengvatos ir visi debuginsim naujos technologijos trukumus >>>>>>>>>> N metu. kai jau apsidziaugsim, kad 'imanoma naudotis be proto >>>>>>>>>> pisimo', ciklas vel kartosis. bus sugalvota ir itikinamai >>>>>>>>>> botanikams pateikta, kodel del gamta tersianciu elektromobiliu >>>>>>>>>> tuoj nugrius dangus ir istirps ledynai, ir visi idejiniai frykai >>>>>>>>>> vel aikcios, kiek cia galim tersti, reik uz sekancia nauja >>>>>>>>>> technologija moket trigubai is idejos. kaip dabar su dyzeliu. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> variantais, reikia nemažo kilometražo padengt pradinių išlaidų >>>>>>>>>>> skirtumui. >>>>>>>>>>> Apie sąnaudas >>>>>>>>>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/category/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/ >>>>>>>>>>> "Lapinas" wrote in message >>>>>>>>>>> news:opnhae$lka$1@news.i-klubas.lt... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka? >>>>>>>>>>> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais žeurei >>>>>>>>>>> pigu važiuot >>>>>>>>>>> gaunasi. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių mokamų >>>>>>>>>>> parkavimų ir A >>>>>>>>>>> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 1000 km >>>>>>>>>>> per mėnesį >>>>>>>>>>> verta ar ne? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>> >