matematiskai. jeigu su 24kwh batarke idealiom salygom vos simta perlipa teoriniam teste, o realiam klimate ir simto nenuvaziuoja, tai kiek tavo manymu per skaitikli prasisuka kraunant? iskaitant krovimo ir iskrovimo nuostolius? On 2017.09.20 14:48, amenox wrote: > O kiek realybėj gaunasi? Kaip tą tavo "daugiau" interpretuot? > > "CodeC" wrote in message news:optkcb$jv3$1@trimpas.omnitel.net... > > tai ir tie 10kwh 100km berods smarkiai pagrazinti, realybej daugiau > gaunasi. dyzeline webasta EV aisku irgi savotiskai atrodo, beto, vasara > webasta nepasaldys, bet px. del hobio daug ka galima pateisinti ir > paneigti. > > On 2017.09.20 14:39, Lapinas wrote: >> Nu blyn, vėl jokių skaičiavimų, kad pagrįst teiginį. >> Thermo top c 0,34-0,7 kg/h, vadinasi prie 2 litrų pridedam 1,4 >> maksimum ir gaunam 3,4, bet tikrai ne 5. >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:optjaf$j07$1@trimpas.omnitel.net... >>> pridedam realaus Lietuvos klimato salygas su sildymu/saldymu, ir >>> turim tipiniu 5 litru dyzelio atitikmeni elektros pavidalu. dar % >>> laisvai gali buti ir ne 50. tiek kiek reikes ir bus galima paimti. >>> dar jeigu islipt is leafo kibiro i kazka i masina panasaus, tai salia >>> kosmines auto kainos ir elektra nebeatrodys tokia pigi :) >>> >>> On 2017.09.20 14:08, Lapinas wrote: >>>> 0,228 * 10kWh gaunas 2,28€ euro 100kilometrų. 2 litrai dyzelio. >>>> Nu vis tiek pigu. >>>> >>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>> news:opo73v$spf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 2017.09.18 13:22, Lapinas wrote: >>>>>> Tai tada parduosim tą troleibusą ir pirksim Lančią, kame parkės? >>>>>> Kiek ten tas akcizas pabrangins elektrą, 15 nuošimčių? Vis tiek pigu. >>>>> >>>>> kiek reikes, tiek ir pabrangins. pvz 50%. vis tiek pigu bus? >>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>> news:opnppc$fu7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 2017.09.18 09:22, bzik wrote: >>>>>>>> Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo >>>>>>> >>>>>>> ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo. >>>>>>> nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums sena, >>>>>>> ir nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins elektra >>>>>>> papildomai ir bus taip pat pigu/brangu kaip dabar dyzeliu, dings >>>>>>> visos lengvatos ir visi debuginsim naujos technologijos trukumus >>>>>>> N metu. kai jau apsidziaugsim, kad 'imanoma naudotis be proto >>>>>>> pisimo', ciklas vel kartosis. bus sugalvota ir itikinamai >>>>>>> botanikams pateikta, kodel del gamta tersianciu elektromobiliu >>>>>>> tuoj nugrius dangus ir istirps ledynai, ir visi idejiniai frykai >>>>>>> vel aikcios, kiek cia galim tersti, reik uz sekancia nauja >>>>>>> technologija moket trigubai is idejos. kaip dabar su dyzeliu. >>>>>>> >>>>>>>> variantais, reikia nemažo kilometražo padengt pradinių išlaidų >>>>>>>> skirtumui. >>>>>>>> Apie sąnaudas >>>>>>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/category/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/ >>>>>>>> "Lapinas" wrote in message news:opnhae$lka$1@news.i-klubas.lt... >>>>>>>> >>>>>>>> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka? >>>>>>>> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais žeurei >>>>>>>> pigu važiuot >>>>>>>> gaunasi. >>>>>>>> >>>>>>>> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras. >>>>>>>> >>>>>>>> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių mokamų >>>>>>>> parkavimų ir A >>>>>>>> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 1000 km >>>>>>>> per mėnesį >>>>>>>> verta ar ne? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >