taigi, kol dar galima reikia džiaugtis gerom salerkom :D On 9/25/2017 2:07 PM, spakainas wrote: > Dar vienas kodekas ;] > Nu kiek tęsis tiek, kai panaikins tada ir galvosi ką daryt - ar stumt nx > tą elektrinį ar ne. Gi nepaims taip pyst ir neužrauks, prasidės visokie > debatai - taip anaip, prieš kelis metus iki užraukimo bent jau. > Tendencijos yra tokios, kad jiems bonusų daugėja, o ne mažėja. O > pasižiūrėjus į vakarų planus, tai greitu laiku visi vien elektriniai bus. > Apskritai, jei ir apkarpys elektrinių privilegijas, tai lygiagrečiai > dyzeliam tokius apribojimus užkraus, kad maža nepasirodys, imho :) > > 2017.09.25 13:58, Dainiushas rašė: >> tik įdomu kiek ta lafą su A juostom ir parkingu tęsis. Bet abejoju ar >> ilgai, ypač jei tema "paeis" >> >> 9/25/2017 10:13 AM, spakainas rašė: >>> Blia Lapinai, o gal tikrai golfą? :D >>> >>> http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/S-64102/straipsnis/Garsus-investuotojas-M-Glodas-galinga-visureigi-iskeite-i-Volkswagen-e-Golf-Vilniaus-spusciu-neliko-is-karto-o-daugelis-elektromobiliu-baimiu---tik-mitas >>> >>> >>> >>> 2017.09.18 07:17, Lapinas rašė: >>>> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka? >>>> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais žeurei pigu >>>> važiuot >>>> gaunasi. >>>> >>>> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras. >>>> >>>> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių mokamų >>>> parkavimų ir A >>>> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 1000 km per >>>> mėnesį >>>> verta ar ne? >>>> >>>> >>