Aha, iškart po butų po 53k. O apie savo "nedūmijantį" dyzelį gali bobutėms turguj pasakot, nors ir tai gal nepatikės :D 2017.09.18 09:40, CodeC rašė: > On 2017.09.18 09:22, bzik wrote: >> Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo > > ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo. > nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums sena, ir > nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins elektra papildomai ir bus > taip pat pigu/brangu kaip dabar dyzeliu, dings visos lengvatos ir visi > debuginsim naujos technologijos trukumus N metu. kai jau apsidziaugsim, > kad 'imanoma naudotis be proto pisimo', ciklas vel kartosis. bus > sugalvota ir itikinamai botanikams pateikta, kodel del gamta tersianciu > elektromobiliu tuoj nugrius dangus ir istirps ledynai, ir visi idejiniai > frykai vel aikcios, kiek cia galim tersti, reik uz sekancia nauja > technologija moket trigubai is idejos. kaip dabar su dyzeliu. > >> variantais, reikia nemažo kilometražo padengt pradinių išlaidų skirtumui. >> Apie sąnaudas >> http://www.100procentuelektrinis.lt/category/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/ >> >> >> "Lapinas" wrote in message news:opnhae$lka$1@news.i-klubas.lt... >> >> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka? >> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais žeurei pigu >> važiuot >> gaunasi. >> >> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras. >> >> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių mokamų >> parkavimų ir A >> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 1000 km per >> mėnesį >> verta ar ne? >> >