Kad naujo elektromobilio pirkti neapsimoka kaip ir aišku, bet artėjant link realybės, kai dauguma perka ne naujas, ar neskaičiavo kuris nors naudotų variantų, pvz.: už 11k€ galima nusipirkti 2012'ų leaf ir 2014 note (pagal mobile.de), tai tarkim perki tokias mašinas ir važiuoji kol priduodi į metalo laužą ar pan. variantus? Ar vistik nebūtų ekonomiškai daug naudingiau elektromobilis? m. "tranzoo" wrote in message news:opt478$3bu$1@trimpas.omnitel.net... traktuoja kaip elektra. ev numerius gausi. -- T "PukiS" <pukudza@outlook.com> wrote in message news:opt2ok$1t8$1@trimpas.omnitel.net... >O kaip opel aplera/chevrolet volt traktuojas? principe elektromobilis su >range extenderiu, variklis tik kaip generatorius dirba. Ar traktuoja kaip >normalu benza? > > On 2017-09-18 7:17 AM, Lapinas wrote: >> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka? >> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais žeurei pigu >> važiuot >> gaunasi. >> >> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras. >> >> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių mokamų parkavimų >> ir A >> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 1000 km per >> mėnesį >> verta ar ne? >>