Nu užsimaniau pabūt ekologiškas. Manau, kad vienam žmogui vežiot 4 litrai labai šildo aplinką ir baltiems lokiams dėl to gresia išnykimas, va! "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:opul5v$g72$1@trimpas.omnitel.net... > bet tai kokiam kontekste tie sausi 100km aktualūs? Dar suprantu Vilnių > su kamščiais ir A juostom. Nidoj, kai viskas užkišta, o prie uosto 3 > vietos laisvos. Bet tai važiuot Leaf'u iki Nidos reiks dvi dienas. > > O Kaune? > > 9/20/2017 8:24 PM, Lapinas rašė: >> NESKAIČIUOJU >> Ble, klausimas buvo apie sausus 100km >> Nes nu ten veltis į valytuvų kainą, padangų, žvakių ir t.t., tai gal >> tada nereik išvis tos diskusijos, >> o dar mūsų pažiba kaip tais akcizą elektrai sugeba įkalkuliuot... Mėgstu >> patrolint, bet dabar jau gailiuosi, kad paklausiau. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:optrlb$rb5$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu tai esminis niuansas, kad prie EV reikia dar turėt dyzelį. Prie >>> dyzelio EV nebūtinas, nebent norisi. >>> >>> Leaf'o nuvertėjimą į kilometro kainą skaičiuoji? >>> >>> 9/20/2017 3:04 PM, Lapinas rašė: >>>> https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/leaf/charging-range.html >>>> >>>> 28 kWh 200 km laboratorinėm sąlygom, vėl viską pagražinai >>>> 14 kWh/100km >>>> pridedam krovimo nuostolius 14/0.7 = 20 >>>> pridedam laboratorinių/realių sąlygų paklaidą: 20*1,5=30 >>>> 30*0,114=3,42€ >>>> Nu tai 3 litrai dyzelio. >>>> >