Dar vienas kodekas ;] Nu kiek tęsis tiek, kai panaikins tada ir galvosi ką daryt - ar stumt nx tą elektrinį ar ne. Gi nepaims taip pyst ir neužrauks, prasidės visokie debatai - taip anaip, prieš kelis metus iki užraukimo bent jau. Tendencijos yra tokios, kad jiems bonusų daugėja, o ne mažėja. O pasižiūrėjus į vakarų planus, tai greitu laiku visi vien elektriniai bus. Apskritai, jei ir apkarpys elektrinių privilegijas, tai lygiagrečiai dyzeliam tokius apribojimus užkraus, kad maža nepasirodys, imho :) 2017.09.25 13:58, Dainiushas rašė: > tik įdomu kiek ta lafą su A juostom ir parkingu tęsis. Bet abejoju ar > ilgai, ypač jei tema "paeis" > > 9/25/2017 10:13 AM, spakainas rašė: >> Blia Lapinai, o gal tikrai golfą? :D >> >> http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/S-64102/straipsnis/Garsus-investuotojas-M-Glodas-galinga-visureigi-iskeite-i-Volkswagen-e-Golf-Vilniaus-spusciu-neliko-is-karto-o-daugelis-elektromobiliu-baimiu---tik-mitas >> >> >> 2017.09.18 07:17, Lapinas rašė: >>> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka? >>> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais žeurei pigu >>> važiuot >>> gaunasi. >>> >>> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras. >>> >>> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių mokamų >>> parkavimų ir A >>> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 1000 km per >>> mėnesį >>> verta ar ne? >>> >>> >