https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/leaf/charging-range.html 28 kWh 200 km laboratorinėm sąlygom, vėl viską pagražinai 14 kWh/100km pridedam krovimo nuostolius 14/0.7 = 20 pridedam laboratorinių/realių sąlygų paklaidą: 20*1,5=30 30*0,114=3,42€ Nu tai 3 litrai dyzelio. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:optkui$kfh$1@trimpas.omnitel.net... > matematiskai. jeigu su 24kwh batarke idealiom salygom vos simta perlipa > teoriniam teste, o realiam klimate ir simto nenuvaziuoja, tai kiek tavo > manymu per skaitikli prasisuka kraunant? iskaitant krovimo ir iskrovimo > nuostolius? > > On 2017.09.20 14:48, amenox wrote: >> O kiek realybėj gaunasi? Kaip tą tavo "daugiau" interpretuot? >> >> "CodeC" wrote in message news:optkcb$jv3$1@trimpas.omnitel.net... >> >> tai ir tie 10kwh 100km berods smarkiai pagrazinti, realybej daugiau >> gaunasi. dyzeline webasta EV aisku irgi savotiskai atrodo, beto, vasara >> webasta nepasaldys, bet px. del hobio daug ka galima pateisinti ir >> paneigti. >> >> On 2017.09.20 14:39, Lapinas wrote: >>> Nu blyn, vėl jokių skaičiavimų, kad pagrįst teiginį. >>> Thermo top c 0,34-0,7 kg/h, vadinasi prie 2 litrų pridedam 1,4 maksimum >>> ir gaunam 3,4, bet tikrai ne 5. >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:optjaf$j07$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pridedam realaus Lietuvos klimato salygas su sildymu/saldymu, ir turim >>>> tipiniu 5 litru dyzelio atitikmeni elektros pavidalu. dar % laisvai >>>> gali buti ir ne 50. tiek kiek reikes ir bus galima paimti. >>>> dar jeigu islipt is leafo kibiro i kazka i masina panasaus, tai salia >>>> kosmines auto kainos ir elektra nebeatrodys tokia pigi :) >>>> >>>> On 2017.09.20 14:08, Lapinas wrote: >>>>> 0,228 * 10kWh gaunas 2,28€ euro 100kilometrų. 2 litrai dyzelio. >>>>> Nu vis tiek pigu. >>>>> >>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>> news:opo73v$spf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 2017.09.18 13:22, Lapinas wrote: >>>>>>> Tai tada parduosim tą troleibusą ir pirksim Lančią, kame parkės? >>>>>>> Kiek ten tas akcizas pabrangins elektrą, 15 nuošimčių? Vis tiek >>>>>>> pigu. >>>>>> >>>>>> kiek reikes, tiek ir pabrangins. pvz 50%. vis tiek pigu bus? >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>> news:opnppc$fu7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On 2017.09.18 09:22, bzik wrote: >>>>>>>>> Važinėjimo sąnaudos juokingos. Visgi lyginant su vidaus degimo >>>>>>>> >>>>>>>> ir tai tik todel ir tik tol, kol elektra be akcizo. >>>>>>>> nes kolkas promotina sita bizni. kai naujas biznis isstums sena, ir >>>>>>>> nebeliks pasirinkimo laisves, tada apmokestins elektra papildomai >>>>>>>> ir bus taip pat pigu/brangu kaip dabar dyzeliu, dings visos >>>>>>>> lengvatos ir visi debuginsim naujos technologijos trukumus N metu. >>>>>>>> kai jau apsidziaugsim, kad 'imanoma naudotis be proto pisimo', >>>>>>>> ciklas vel kartosis. bus sugalvota ir itikinamai botanikams >>>>>>>> pateikta, kodel del gamta tersianciu elektromobiliu tuoj nugrius >>>>>>>> dangus ir istirps ledynai, ir visi idejiniai frykai vel aikcios, >>>>>>>> kiek cia galim tersti, reik uz sekancia nauja technologija moket >>>>>>>> trigubai is idejos. kaip dabar su dyzeliu. >>>>>>>> >>>>>>>>> variantais, reikia nemažo kilometražo padengt pradinių išlaidų >>>>>>>>> skirtumui. >>>>>>>>> Apie sąnaudas >>>>>>>>> http://www.100procentuelektrinis.lt/category/mano-nissan-leaf/elektromobilio-keliones-kaina/ >>>>>>>>> "Lapinas" wrote in message news:opnhae$lka$1@news.i-klubas.lt... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kaži jei kraut pagal ESO tarifus vis tiek apsimoka? >>>>>>>>> Rašo apie 10kWh/100km, čia realu nehibridui? Kaip tais žeurei pigu >>>>>>>>> važiuot >>>>>>>>> gaunasi. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Dabar žiūriu kokius tai leaf, tai lygtais spolchuja kibiras. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Krc, kasdien 25 km į darbą ir tiek pat iš darbo, jokių mokamų >>>>>>>>> parkavimų ir A >>>>>>>>> juostų man negresia. Tiesiog, kaip kibiras šiknai vežiot 1000 km >>>>>>>>> per mėnesį >>>>>>>>> verta ar ne? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >> >