bet tai kokiam kontekste tie sausi 100km aktualūs? Dar suprantu Vilnių su kamščiais ir A juostom. Nidoj, kai viskas užkišta, o prie uosto 3 vietos laisvos. Bet tai važiuot Leaf'u iki Nidos reiks dvi dienas. O Kaune? 9/20/2017 8:24 PM, Lapinas rašė: > NESKAIČIUOJU > Ble, klausimas buvo apie sausus 100km > Nes nu ten veltis į valytuvų kainą, padangų, žvakių ir t.t., tai gal > tada nereik išvis tos diskusijos, > o dar mūsų pažiba kaip tais akcizą elektrai sugeba įkalkuliuot... Mėgstu > patrolint, bet dabar jau gailiuosi, kad paklausiau. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:optrlb$rb5$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai esminis niuansas, kad prie EV reikia dar turėt dyzelį. Prie >> dyzelio EV nebūtinas, nebent norisi. >> >> Leaf'o nuvertėjimą į kilometro kainą skaičiuoji? >> >> 9/20/2017 3:04 PM, Lapinas rašė: >>> https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/leaf/charging-range.html >>> >>> 28 kWh 200 km laboratorinėm sąlygom, vėl viską pagražinai >>> 14 kWh/100km >>> pridedam krovimo nuostolius 14/0.7 = 20 >>> pridedam laboratorinių/realių sąlygų paklaidą: 20*1,5=30 >>> 30*0,114=3,42€ >>> Nu tai 3 litrai dyzelio. >>>