:D ne nu tai aišku. Tik keista kad pirmoj vietoj dar ir kažkokia tesla, šalia vw. Netyčia suklydai gal? ;] 2017.09.20 10:12, tranzoo rašė: > is pokalbio su norvegais: > tesla arba vw. tada bmw su e ampera ir 500e ir, kaip bebutu keista kia > ir hiundajus. ir tik tada visa kita. > > -- > T > > > "VaidasB" <vaidas@nomail.com> wrote in message > news:opt3lc$2nu$1@trimpas.omnitel.net... >> o kaip Hyundai Ionique? >> >> On 2017-09-18 22:15, autopagalba wrote: >>> As irgi, cia vinintelis is elektriniu kibiru daugmaz normaliai >>> atrodantis. Tik kad LT eksploatuot neina. >>> >>> news reader <news@omnitel.net> Wrote in message: >>>> domejausi kazkada renault zoe. Jos privalumas, kad gali nuo trifazio >>>> krauti. Bet paaiskejo, kad ten pas juos keistas biznio modelis - masina >>>> ir baterija parduodami atskirai. O tiksliau baterija isnuomojama. >>>> Lietuvoj siuo modeliu neprekiauja. >>>> >>>> >>>> On 18/09/17 16:00, spakainas wrote: >>>>> Bettai negi be leafo nėr daugiau pasirinkimo? >>>>> >>>>> 2017.09.18 14:08, news reader rašė: >>>>>> va butent tuose video buvo minetas tenas kaip silpna vieta, kad jo >>>>>> negalima jungti ant max jeigu vejelis nepucia ant max arba filtras >>>>>> uzsikises. Nu bet cia tokiu primityvizmu kvepia ir beto easy >>>>>> programiskai apriboti galima buvo is gamyklos jeigu tokios bedos >>>>>> gresia. >>>>>> >>>>>> On 18/09/17 14:03, Nevkurse wrote: >>>>>>> bullshit. O problemu yra, pvz - draugo Leafui nusmigo sildymo tenas, >>>>>>> pakeist easy, bet po to ji reikia 'pririst'. Ir pasirodo, kad EU >>>>>>> dileriai tam neturi softo, raso amerikosam - anie 'no problem, >>>>>>> privaziuk - sutvarkysim'. Tik privaziuot toloka :) dabar iesko >>>>>>> pas ka >>>>>>> tai padaryt. >>>>>>> >>>>>>> 2017.09.18 13:35, none rašė: >>>>>>>> kištukai kitokie ir ten 110V tik >>>>>>>> :) >>>>>>>> >>>>>>>> On 2017-09-18 13:32, A Sel wrote: >>>>>>>>> Leaf iš Amerikos- yra kokių niuansų? >>>>>> >>>> >>>> >>>