Stebėk garsą. Jei didėja su kiekvienu važiavimu, geriau keisk. Jei nekinta - važinėk. Užsikirtus guoliui pradės suktis kažkuri kita vieta. Tada teks keisti daugiau pakabos dalių, nei tik guolį. Vaidas <a@a.lt> wrote: > Sveiki, > yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek > kliba. > Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias > labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. > > Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir > techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km mieste > ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš nutikimą > aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu saugumo > klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu tiek > nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? > Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? > > Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne "keisti-nekeisti". > > > > > Vaidas >