rizika moket antra kart, nezinai kada srotinis uzt prades, klinyt ir gali bet cia labai jau nuo paciento priklauso na jei jau naujo neiperki guolio tai sakau gal ir masina ne tau "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q6tqih$3c0$1@trimpas.omnitel.net... > tai kokia ten gi rizika su tuo guoliu, o aukso viduriukai tai dažniai > huinia kiniškas, į spalvotą kartoną supakuota. Na ir aišku nuo mašinos dar > priklauso, pasatui taip ir neprireikė nei vieno guolio keist, > 550kkm....bulkos jau pakeistas vienas prie 165k. Volvose ten vienu laiku > išvis pzdc su guoliais buvo gi. BMW irgi >300kkm, priekinis vienas sudužo, > galinius pakeičiau nes stabdžių skardas apsaugas keist reikėjo, šiaip būtų > gyvenę garantuotai > > On 3/20/2019 6:38 PM, PxYra wrote: >> guolis jau ne ta vieta kur taupyt ir rizikuot (koks papuls is sroto) >> reiktu, rizikai nepasiteisinus geriausiu atveju vel keisi i kita arba >> skaudziai atsirugs, siaip visokiu gumu, sailentbloku ir t.t. neperki nei >> naudotu nei paciu pigiausiu, ieskai aukso viduriuko >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:q6tq02$2o4$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu čia kaip čia pasakius....bmw po biskį avarijos suslanksčius pakaba >>> buvo, tai ten stoikė su visu guoliu įdėjau....keturi metai jau važiuoja >>> ir nieko blogo nesidaro. Tai ta visa huinia kainavo 20€ gal, kai šiaip >>> vien guolis turbūt link 100 ir dar keist jį reikia. Jei turi noro ir ūpo >>> pažaist, nebūtina gi ten pirmą pasitaikiusį puvėką griebt, tikrai galima >>> sutaupyt. Nes normalūs guoliai kainuoja daug, nenormalūs nelaiko. >>> >>> On 3/20/2019 6:26 PM, PxYra wrote: >>>> guoli is sroto? ka rukai tasmta... >>>> >>>> "bezas" <b@c.de> wrote in message >>>> news:q6spo6$unr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Esu is kroatijos grizes su zvimbianciu guoliu. >>>>> Bet siaip vien garsas zudo vazinet su tokiu... srote kiek kainuoja >>>>> 10-20€ veikiantis? >>>>> >>>>> On 3/19/2019 5:33 PM, Vaidas wrote: >>>>>> Sveiki, >>>>>> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek >>>>>> kliba. >>>>>> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo >>>>>> kelias labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. >>>>>> >>>>>> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir >>>>>> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km >>>>>> mieste ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš >>>>>> nutikimą aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu >>>>>> saugumo klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar >>>>>> realu tiek nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? >>>>>> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? >>>>>> >>>>>> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne >>>>>> "keisti-nekeisti". >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> Vaidas >>>>> >>>> >>> >> > >