Zmonos buvusios darbovietes valdiskas passatas atsidure magistrales skiriamojoje. Tvarke ne tik rata, bet ir bamperi su sparnu ir fara. Speju, kad savalaikis guolio pakeitimas ivertinant ir traliuka ir visa kita apie 10 kartu pigiau butu buve markatas 19/03/2019 17:33, Vaidas rašė: > Sveiki, > yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek > kliba. > Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias > labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. > > Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir > techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km > mieste ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš > nutikimą aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu > saugumo klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar > realu tiek nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? > Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? > > Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne > "keisti-nekeisti". > > > > > Vaidas