buvo, kazkada maskviciui 412 parejes, galinis. kol is varenos I panev vaziuota - per viduri kaisti pradejo, laikas nuo laiko stojom kad ataustu; ir likus 12km isniro pusasis (t.y. ratas su visa pusasio konstrukcija isniro is galinio tilto), teko kviesti "ratukus". Keist teko su visa stebule. "Vaidas" parašė naujienų news:q6r245$6bp$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki, yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek kliba. Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km mieste ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš nutikimą aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu saugumo klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu tiek nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne "keisti-nekeisti". Vaidas