butu ne tokia linksma istorija. Bet ta logika cia ateina del japonisku masinu - ju gedimai kartais susitaiso savaime! "gopenzo" <nera@emailo.lt> parašė naujienų news:q7in3c$qke$1@trimpas.omnitel.net... >o jei tai būtų ne galinis, o priekinis ratas? :) > > On 2019-03-19 18:28, Rrr wrote: >> Man kazkada vaziuojant dviraciu uzklynijo galinio rato guolis. Dvirati >> nesiau ant peciu 4 KM, rata teko pakeisti, niekas ten jau net >> nebeissitrauke. Vaziavau gal koki 35 km/h ilga atkarpa, nei is sio nei is >> to pradejo staigiai stabdyt galinis ratas, iki kol sustojau, ratas jau >> visai nebesisuko, ciuoze, turbut prisivirino prie asies. >> >> Manau tas pats ir su masina, nieko baisaus, tik kad tempimo ant tralo >> kaina bus ar ne brangiau negu guolis su keitimu. :) >> >> >> >> On 2019.03.19 17:33, Vaidas wrote: >>> Sveiki, >>> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek >>> kliba. >>> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias >>> labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. >>> >>> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir >>> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km mieste >>> ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš nutikimą >>> aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu saugumo >>> klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu tiek >>> nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? >>> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? >>> >>> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne >>> "keisti-nekeisti". >>> >>> >>> >>> >>> Vaidas >>