Tema: Re: rato guolis
Autorius: Rrr
Data: 2019-03-19 18:28:30
Man kazkada vaziuojant dviraciu uzklynijo galinio rato guolis. Dvirati 
nesiau ant peciu 4 KM, rata teko pakeisti, niekas ten jau net 
nebeissitrauke. Vaziavau gal koki 35 km/h ilga atkarpa, nei is sio nei 
is to pradejo staigiai stabdyt galinis ratas, iki kol sustojau, ratas 
jau visai nebesisuko, ciuoze, turbut prisivirino prie asies.

Manau tas pats ir su masina, nieko baisaus, tik kad tempimo ant tralo 
kaina bus ar ne brangiau negu guolis su keitimu. :)



On 2019.03.19 17:33, Vaidas wrote:
> Sveiki,
> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek kliba.
> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias
> labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma.
>
> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir
> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km mieste
> ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš nutikimą
> aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu saugumo
> klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu tiek
> nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks?
> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada?
>
> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne
> "keisti-nekeisti".
>
>
>
>
> Vaidas