Man kazkada vaziuojant dviraciu uzklynijo galinio rato guolis. Dvirati nesiau ant peciu 4 KM, rata teko pakeisti, niekas ten jau net nebeissitrauke. Vaziavau gal koki 35 km/h ilga atkarpa, nei is sio nei is to pradejo staigiai stabdyt galinis ratas, iki kol sustojau, ratas jau visai nebesisuko, ciuoze, turbut prisivirino prie asies. Manau tas pats ir su masina, nieko baisaus, tik kad tempimo ant tralo kaina bus ar ne brangiau negu guolis su keitimu. :) On 2019.03.19 17:33, Vaidas wrote: > Sveiki, > yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek kliba. > Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias > labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. > > Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir > techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km mieste > ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš nutikimą > aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu saugumo > klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu tiek > nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? > Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? > > Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne > "keisti-nekeisti". > > > > > Vaidas