tave patrolint :D "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q6r4th$96t$1@trimpas.omnitel.net... > šitais, o kokia čia prasmė šito laboro? > > 2019.03.19 17:59, Vaidas rašė: >> Vidutiniam vairuotojui įmanomas saugus sustojimas ar tik su guolio >> užstrigimo patirtimi bei praeitais teoriniu bei praktiniu mokymais? >> Staigiai meta griovin ar įmanoma staigiai stabdant sustoti? >> >> Vaidas >> >> On 3/19/19 5:56 PM, Paulius Zaleckas wrote: >>> Jei uztrigs, tai nu ciuos ratas, o tada jau nuo greicio ir vairavimo >>> sugebejimu priklauso kas bus toliau. >>> >>> Gali ir tiesiog ratas savo keliais nuvaziuoti: >>> https://www.youtube.com/watch?v=OInE1m4WjPI >>> https://www.youtube.com/watch?v=z03jTKXb9wI >>> >>> O siaip ilgai pavazinejus su kaukianciu, tai poto jau gali reiket ne tik >>> guoli keisti. >>> >>> On 3/19/19 5:33 PM, Vaidas wrote: >>>> Sveiki, >>>> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek >>>> kliba. >>>> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias >>>> labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. >>>> >>>> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir >>>> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km >>>> mieste ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš >>>> nutikimą aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu >>>> saugumo klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu >>>> tiek nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? >>>> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? >>>> >>>> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne >>>> "keisti-nekeisti". >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> Vaidas >>> >> >